مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

آغاز تبلیغات انتخابات شورا‌ها در استان سمنان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  تبلیغات داوطلبان انتخابات شورا‌ها تا بیست و چهار ساعت قبل از روز انتخابات، ساعت ۷، پنج‌شنبه بیست و هفتم خرداد ادامه دارد.

با توجه به شیوع کرونا، نامزد‌ها بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به تبلیغات امشغولند و کمتر بعه تبلیغات محیطی روی آورده اند.

در ششمین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر از مجموع ۲۱ شهر ۶۲۵ نفر داوطلب بودند که ۸۹ درصد تایید صلاحیت شدند.

تدارکات گرمساری‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید متقی فرماندار گرمسار گفت: هزارو ۵۰۰ نفر از ناظران، بازرسان و وامل اجرایی و انتظامی را در گرمسار در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت دارند.

او افزود: ۷۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان تدارک دیده شده که ۵۳ شعبه شهری و ۲۹ شعبه روستایی است.

ادامه روند آموزش عوامل برگزاری انتخابات در استان سمنان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  دوره آموزشی بازرسان انتخابات در شاهرود، دوره آموزشی هیات نظارت و اجرایی انتخابات در دامغان و همایش رای اولی‌ها در دامغان از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار