حجت الاسلام سعادت فر گفت: دشمنان نظام و انقلاب برای لطمه زدن به انتخابات پیش رو تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر, امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق، گفت: با حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری اقتدار و عزت ایران اسلامی محقق می شود و دشمنان امروز تمام امیدشان به 28 خرداد است که مردم یا شرکت نکنند یا به غربگراها رای بدهند.

امام جمعه بافق افزود: برخی از غربگراهای وابسته به استکبار با عافیت طلبی دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و اعتقادات و دینداری مردم را نشانه گرفتند.

او بیان داشت : مدیران ضعیف که محصول جریان نفوذند، همواره دنبال این هستند که با ضعف مدیریت خود، جامعه همواره به دنبال نیاز های روزمره اش باشد تا توان رهبری و جامعه ایمانی را برای این مسائل مشغول کنند.

حجت الاسلام سعادت فر بین داشت : باید بگویم انقلاب، موجود زنده پر خیر و برکتی است که امانتی به دست ماست و باید به دست صاحبش بسپاریم .

امام جمعه بافق گفت: شرایط هر روز حساس است، چرا که سارقان و راهزنان به دنبال تاراج این امانت هستند.

حجت الاسلام سعادتفر به بعد معنوی انتخابات نیز اشاره کرد و بیان داشت : بلوغ اندیشه و بصیرت مردم که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است در انتخابات پیش رو تجلی می یابد.

او تصریح کرد: دشمنان از جنگ نظامی علیه ایران نا امید شده اند و در جنگ فرهنگی سرمایه گذاری کرده اند ، اما خروجی جنگ فرهنگی دشمنان شد شهید حججی و بدرقه میلیونی از سردار دلها که همه ی توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل مربوط به بورس رفتن سنگ آهن مرکزی بافق، گفت: از مواضع درست مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این زمینه تشکر می کنیم و تا قبل از برگزاری انتخابات اصلا کار درستی نیست که سنگ آهن مرکزی ایران وارد بورس شود.

او افزود: بعد از انتخابات نیز باید خواسته ها و مطالبات مردم تضمین شود و نباید در این زمینه تصمیم غلطی گرفته شود، مردم هم انتظار دارند مسئولان کشوری باید به خواسته ها توجه نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.