با انعقاد تفاهم نامه‌ای با دفاتر تسهیل گری، ساکنان محله‌های محروم و حاشیه شهر شیراز از خدمات آموزشی و روانشناختی رایگان بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازگفت: تفاهم نامه دو جانبه‌ای با دفتر تسهیل گری و توسعه محلی «کوزه گری و دهپیاله» در شیراز، به نمایندگی از دفاتر تسهیل گری هفت گانه شیراز شامل محله‌های کوزه گری، مهدی آباد، سعدی، کُشن، مهرگان، بافت قدیم و شریف آباد، منعقد شد.

فریبا رضایی ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای اجرای اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی نظام سلامت، منشور حقوق شهروندی و برنامه ششم توسعه و به منظور برخورداری کشور از افراد توانمند، آگاه، با نشاط و بهره‌مند از سلامت جسمی، روانی و اجتماعی و در راستای ایجاد و رشد خانواده و نسل سالم و همچنین به منظور ارائه خدمات بهداشتی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار حاشیه شهر شیراز منعقد شد.

رضایی افزود: در این تفاهم نامه، ارایه خدمات رایگان آموزشی، مشاوره‌ای و درمانی به افراد در معرض آسیب و پُرخطر به ویژه بانوان و دختران ساکن در محله‌های محروم شهر شیراز با همکاری دفتر تسهیل گری و توسعه محلی هفت گانه شیراز منظور شده است.

او ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد تا تمامی مراجعان کم برخوردار دفاتر تسهیل گری هفت گانه و نیازمند خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و درمانی از طریق مراکز بهداشت شهرستان شیراز (شهدای والفجر- شهدای انقلاب) به مراکز خدمات جامع سلامت معرفی و از خدمات لازم به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.