حمل و تخلیه به موقع سوخت جایگزین نیروگاه نکا یکی از وظایف اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در جلسه مشترک با مدیران عامل وکارشناسان نیروگاه نکا و راه آهن استان، گفت: حمل و تخلیه به موقع سوخت جایگزین در نیروگاه شهید سلیمی نکا یکی از وظایف اصلی این شرکت بوده که با توجه به احتمال افت فشار گاز طبیعی باید همچون سنوات قبل در سال ۱۴۰۰ نیزصورت پذیرد.

او افزود: منطقه ساری با توجه به زیرساخت‌هایی با قابلیت تغییر پذیری بالای عملیاتی و پشتیبانی نیرو‌های توانمند عملیاتی با همکاری راه آهن شمال، تلاش خواهد کرد تا در هر شرایطی بتواند سوخت دوم نیروگاه نکا را تامین کند.

رجب پور از تعامل خوب بین راه آهن شمال و نیروگاه نکا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تمجید کرده و گفت: مشارکت خوب بین این سه دستگاه می‌تواند در ذخیره سازی نفتکوره و سیکل ترکیبی نیروگاه با توجه به شرایط موجود حائز اهمیت باشد و با بالا بردن ظرفیت ذخیره سازی در نیروگاه شهید سلیمی دغدغه مسئولین استان کاهش خواهد یافت.

او ضمن اعلام آمادگی واحد حمل و نقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری برای افزایش راندمان بارگیری و سرعت بخشی به ذخیره سازی، افزود: همت مسئولین راه آهن شمال در حمل فرآورده نفتی از مبادی‌های مختلف می‌تواند در سرعت بخشیدن به ذخیره سازی سوخت نیروگاه شهید سلیمی کمک شایانی کرده چرا که با آمادگی واحد حمل و نقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری راندمان کارافزایش می‌یابد.

رجب پور گفت: این منطقه به غیر از خدمات رسانی به استان مازندران و دیگر استان‌ها، سوخت دوم نیروگاه شهید سلیمی نکا و بخشی از سوخت دوم نیروگاه علی آباد کتول و نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان را نیزبه صورت روزانه تامین می‌کند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.