رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان لرستان گفت: امروز فساد ستیزی رئیسی به شدت مورد توجه مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی انتخاباتی حجت الاسلام  رئیسی در استان لرستان گفت:  رئیسی داری سابقه درخشان مدیریتی و عملکردی قوی و جهادی بوده و کاندیدای اصلح است.

 نشست خبری حامد ویسکرمی رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی انتخاباتیحجت الاسلام  رئیسی در لرستان  برگزار شد.

در این نشست حامد ویس کرمی با بیان اینکه   رئیسی کاندیدای اصلح میدان انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: دلایل ما برای انتخاب حجت الاسلام  رئیسی عملکرد درخشان مدیریتی وی در مسئولیت‌های گذشته است که جلوی چشم همه مردم، کنشگران سیاسی و اقتصادی قرار دارد و قابل ملاحضه است.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی انتخاباتی   رئیسی افزود: آیت الله رئیسی به دنبال ایجاد تحول در مدیریت و در حوزه عملکردی است و نشان داده که با درد‌های مردم آشنا است و دربرخورد با فساد قاطعیت لازم را از خودش نشان داده و امروز فساد ستیزی   رئیسی به شدت مورد توجه مردم است.

حامد ویسکرمی در این نشست با بیان گوشه‌هایی از چالش‌ها و مشکلات استان همچون نادیده گرفتن حق آبه لرستان، عدم استفاده مطلوب از ظرفیت گردشگری، خام فروشی در حوزه سنگ و همچنین عدم توانایی در جذب سرمایه‌گذاری را از جمله مشکلات و چالش‌های استان عنوان کرد و افزود: به طور یقین در دولت حجت الاسلام  رئیسی توجه به ظرفیت حوزه انرژی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرف فیزیکی و همچنین ساخت مسکن محرومان از اولویت‌های دولت   رئیسی در استان لرستان است.

او در ادامه این نشست خبری جوان‌گرایی و اعتقاد به جوانان، عدالت خواه و عدالت طلب، کاهش فاصله طبقاتی و همچنین تمرکز زدایی را از مهمترین شاخصه‌های اصلی و سیاست‌های   رئیسی دانست.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.