آخرین خبرها در مورد انتخابات شوراها در خرم آباد را در این بسته مشاهده کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان از ساعت ۷ صبح  امروز آغاز و تا ساعت ۷ صبح روز ۲۷ خرداد ماه ادامه دارد.

او افزود: داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا با توجه به شرایط کرونایی فعالیت‌های تبلیغاتی خود را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام دهند.

جعفر طولابی فرماندار خرم آباد اظهار داشت: بررسی‌های لازم در این مدت برای تایید صلاحیت نهایی نامزد‌های شورا‌ها انجام شد و در نهایت ۲۵۰ نامزد در شهرستان خرم آباد تایید صلاحیت شدند.

او افزود: از این تعداد ۲۰۱ نفر از خرم آباد، ۲۱ نفر از سپیددشت، ۱۳ نفر از بیرانشهر و ۱۴ نفر از زاغه تایید صلاحیت شدند.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: فعالیت تبلیغاتی شورا‌ها از ۲۰ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات ادامه دارد که فعالیت‌های تبلیغاتی باید طبق قوانین و مقررات باشد.

طولابی با اشاره به شعب اخذ رای گفت: در شهرستان خرم آباد ۴۱۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که نسبت به انتخابات قبلی ۱۱۶ شعبه در راستای رفاه مردم و دستورالعمل‌های کرونا افزایش یافته است.

او بیان کرد: تلاش شده تا همه مناطق پوشش داده شود و برخی از مکان‌ها دو شعبه‌ای هستند و همه تمهیدات لازم برای برگزاری پرشور و سالم فراهم شده است.

فرماندار پلدختر گفت: ۵۶ نفر از ۷۵ داوطلب انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای این شهرستان تایید صلاحیت شده و رقابت رسمی خود را امروز پنجشنبه با تبلیغات قانونی آغاز کرده‌اند.

حسن رضاییان اظهار کرد: ۳۴ داوطلب از این تعداد مربوط به شهر پلدختر، ۱۲ نفر شهر معمولان و ۱۰ نفر مربوط به شهر سراب حمام هستند.

اوا افزود: از مجموع ۴۶ داوطلبی که برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر پلدختر ثبت نام کرده بودند سه نفر انصراف دادند، ۹ نفر رد صلاحیت شدند و در نهایت ۳۴ نفر از این افراد در انتخابات ۲۸ خرداد جاری به رقابت می پردازند.

فرماندار پلدختر گفت: همچنین ۱۶ داوطلب برای شورای اسلامی شهر معمولان ثبت نام کردند که یک نفر آنها انصراف داد، ۲ نفر رد صلاحیت شدند و از مجموع ۱۳ ثبت نامی انتخابات شورای اسلامی شهر سراب حمام پس از انصراف یک داوطلب و رد صلاحیت ۲ نفر دیگر، ۱۰ نامزد آماده حضور در این انتخابات هستند.

رضاییان یادآورشد: از ۳۵۸ داوطلب ثبت نام شده در روستاهای بخش مرکزی پلدختر با رد صلاحیت ۱۳ نفر، هم اکنون ۳۴۵ نامزد در این عرصه حضور دارند.

رییس ستاد انتخابات بروجرد گفت: ۲۷ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بروجرد از زمان ثبت نام تاکنون انصراف داده اند.

محمدعلی گودرزی افزود: در این شهر در مجموع ۲۰۹ نفر داوطلب شدند که از این تعداد ۲۷ نفر انصراف و ۱۵۱ نفر هم اکنون فعالیت تبلیغاتی خود را اغاز و مابقی در مراحل مختلف به دلایل متفاوتی رد صلاحیت شده اند.

او اظهار داشت: مناطق ممنوعه ستادهای تبلیغاتی داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در بروجرد مشخص و به نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری‌ و شوراهای شهر اعلام شده است. 

رییس ستاد انتخابات بروجرد بیان کرد: ۱۱ منطقه از جمله خیابان شهدا، تختی، ابتدای خیابان‌های بهار، کاشانی، میدان قیام به سمت میدان صفا، و ابتدای زیر گذر، محدوده چهار راه ۹ دی تا میدان بهشت برپایی ستاد تبلیغاتی ممنوع است.

گودرزی اضافه کرد: ۲۶۲ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

او ادامه داد: تعداد داوطلبان در ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان ۹۷۹ نفر هستند.

رییس ستاد انتخابات بروجرد تصریح کرد: تعداد داوطلبان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۸۶۰ نفر بودند که امسال نسبت به دور پنجم ۱۴ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.