معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در امنیت کامل و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فراهم است و امیدوارم با همکاری همه این امر محقق شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،محمود ثمینی ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در همایش پیشگیری از جرم و تخلفات انتخاباتی دلفان اظهار کرد: وجود روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در بین ایرانیان علت اصلی ناکامی دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام امکانات و با رسانه‌ای‌های مختلف بدنبال نا امیدی و نارضایتی مردم از نظام هستند، که در چنین شرایطی برای اینکه دشمن را نا امید کنیم و پمپاژ یاس و ناامیدی آن‌ها را خنثی کنیم باید حضوری حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

ثمینی اضافه کرد: برای مجریان انتخابات رعایت بی طرفی اهمیت دارد و باید مر قانون رعایت شود، برگزاری سلامت انتخابات نیز حائز اهمیت بسیار است که سبب انگیزه حضور مردم می‌شود، در این میان آنچه در این دوره وظیفه ما را سنگین می‌کند این است که امید و نشاط مردم را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: مردم در ۲۸ خرداد با صلابت و مشارکت گسترده در انتخابات سرنوشت چهار سال اینده ایران را تعیین می‌کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.