مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:با اجرای مرحله جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از دیروز تا کنون ۵۰۰ نفر نام نویسی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاسم قاسمی مدیر کل راه و شهرسازی  با اشاره به آغاز مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن گفت: متقاضیان به مدت یک هفته مهلت دارند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نام نویسی کنند.

قاسمی با اعلام ثبت نام ۱۶ هزار نفر در مرحله قبل این طرح گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ نفر واجد شرایط دریافت مسکن ملی شناخته شدند و تا کنون عملیات ساخت هزار و ۱۲۰ واحد در بجنورد آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


به گفته قاسمی در مرحله جدید شهر‌های بجنورد، اسفراین، ایور، تیتکانلو، جاجرم، درق و شیروان و گرمه در طرح اقدام ملی سهمیه خواهند داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با اجرای مرحله جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از دیروز تا کنون ۵۰۰ نفر در سامانه نام نویسی کرده اند.

قاسمی اظهار کرد: بر اساس ازریابی تیم تخصصی استانداری ۲۰ هزار مسکن نیاز خراسان شمالی است که به دستور استاندار از این تعداد تعهد ساخت ۱۰ هزار واحد به عهد راه و شهرسازی و ۱۰ هزار واحد در تعهد بنیاد مسکن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود:در صورت تامین ۲۰ هزار مسکن، نیاز استان تا چند سال آینده تا حدودی رفع خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.