بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر روستایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، جمعه ۲۱ خرداد ۳ خبر از شهرستان های آبادان و خرمشهرمی‌خوانید.

حل مشکلات مردم در گرو حضور حداکثری مردم

آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضامن امنیت کشور و نیز حل مشکلات مردم دانست و افزود: مردم شهرستان آبادان هم مشکلات زیادی دارند که این مشکلات توسط نمایندگانشان بسیار پیگیری شده است، اما متاسفانه به دلیل مشکل مدیریتی هنوز ره به جایی نبرده است.

او از شهروندان خواست با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، موجبات تشکیل یک دولت اسلامی مقتدر را در کشور ایجاد کنند.

تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا

تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز در شهر‌های آبادان و خرمشهر همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شد.

بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور ، این فرآیند تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه (۲۷ خرداد) ادامه دارد.

شورا کانون قدرت سیاسی نیست

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت:شورا کانون قدرت سیاسی نیست، اما می‌تواند کانون قدرت خدمتگزاری به مردم باشد، قانون هم اختیارات زیادی به شورا تفویض نموده و آبادانی و توسعه هر شهری در دستان قدرتمند اعضای شورا است.

حیدری تصریح کرد:اعضای شورا باید متعهد، متخصص و پایبند به مردم داری و اخلاق مداری باشند اگر تلاش آن‌ها برای خدمتگزاری باشد این تلاش‌ها مقدس و این رقابت‌ها ستودنی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.