تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا از امروز در آبادان و خرمشهر همزمان با سایر نقاط کشور به صورت یکسان برای همه نامزد‌ها آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از امروز در شهر‌های آبادان و خرمشهر همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شد.

بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور ، این فرآیند تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه (۲۷ خرداد) ادامه دارد.

 همچنین بنابر اعلام فرمانداری‌های آبادان و خرمشهر، در شهر‌های آبادان ۱۶۳ نفر، اروندکنار ۱۹ نفر و چوئبده ۱۲ نفر و در شهر‌های خرمشهر ۱۲۹ نفر و در مینوشهر ۱۸ نفر با یکدیگر  رقابت خواهند کرد.

 به گفته رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان هم ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۸۷ شهر و ۲۳۶۵ روستای استان برگزار می‌شود و میزان ثبت نام کنندگان در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر ۱۰ درصد و شورا‌های اسلامی روستا ۱۹ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

او از کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها خواست قانون و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و با رقابت سالم ،  برنامه‌های خود را اعلام کنند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.