کمیته امور اسرای یمن اعلام کرد یک اسیر یمنی در زندان‌های ائتلاف متجاوز سعودی براثر شکنجه مزدوران سعودی به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، کمیته امور اسرای یمن اعلام کرد عمر ادریس حسن ادریس، اسیر یمنی در زندان‌های ائتلاف متجاوز سعودی که از اهالی استان البیضاء یمن بود براثر شکنجه به دست مزدوران سعودی به شهادت رسید.

کمیته امور اسرای یمن همچنین اعلام کرد حسن ادریس در یکی از زندان‌های مأرب توسط مزدوران ائتلاف سعودی تا حد مرگ شکنجه و شهید شد.

حدود ۲۰ شهروند یمنی روز پنجشنبه در استان‌های صعده و الحدیده و ضالع یمن در حملات ارتش سعودی و مزدوران آنان شهید یا زخمی شدند.

این در حالی است که ائتلاف به رهبری عربستان سعودی روز گذشته (پنجشنبه) مدعی شد که حملات خود را در نزدیکی صنعا یا هر شهر دیگر یمن متوقف کرده است، زیرا می‌خواهد زمینه‌های سیاسی را برای حل و فصل صلح آمیز آماده کند.

از سال ۲۰۱۵ عربستان و امارات با حمایت نظامی و اطلاعاتی آمریکا و غرب و با هدف حمایت از دولت مستعفی منصور هادی جنگی خون‌بار را در یمن به راه انداخته‌اند که نتیجه‌ای جز رقم زدن یک فاجعه انسانی بی‌سابقه در یمن نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
سعودی = داعشی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
نظامیان آل سعودی فاسدین فاسقین و ائتلافکنندگانش که دارند بر علیه یمن مظلوم اسلامی می جنگند مسلمان نیستند اهل سنت هم نیستند یک مشت وهابی سلفی داعشی تروریست شکنجه گر حشی بی تمدنند که کشور عربستان حجاز مکه مکرمه و مدینه منوره را با سفاکیهاشون اشغال کرده اند چرا که حضرت رسول الله ص هرگز اسیران جنگی را شکنجه نمی کرند و نمی کشند و با مسلمانان همچون یمنیهای مظلوم که از پیروان واقعیشان بودند هرگز نمی جنگیدند و در جنگهایشان هرگز غیر نظامیان بی دفاع همچون کودکان و نوجوانان و و جوانان و زنان و سالمندان دشمنانشان را نمی کشتند تف و اوف بر روی خبیثتان باد ای شیاطین آل سعودی صهیونیستی اماراتی آمریکایی انگلیسی ملعونین جنایتکاران جهنمی نابودی و فروپاشیتان بسیار نزدیک است .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار