نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:حل مشکلات مردم و امنیت کشور در گرو حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آبادان گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری قوانین کشورمان قوانین بسیار خوبی هستند اما این قوانین نیاز به مدیران لایق دارند.

او با اشاره به اینکه کشورمان طی چند دهه گذشته تجربیات بسیار زیادی کسب کرده است افزود: بنا به فرموده مقام عظمای ولایت اهمیت سایر قوا نسبت به قوه مجریه بسیار کمتر است و عمده مشکلات کشورما مشکل مدیریت و اجراست.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضامن امنیت کشور و نیز حل مشکلات مردم دانست و افزود: مردم شهرستان آبادان هم مشکلات زیادی دارند که این مشکلات توسط نمایندگانشان بسیار پیگیری شده است اما متاسفانه به دلیل مشکل مدیریتی هنوز ره به جایی نبرده است .

او از شهروندان خواست با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح ، موجبات تشکیل یک دولت اسلامی  مقتدر  را در کشور ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان هم در این دیدار گفت : دشمنان تلاش زیادی برای دلسرد کردن مردم و نیز عدم حضور آنان در انتخابات میکنند.

او با بیان اینکه یک بیمار برای  خلاصی از بیماری نیازمند یک طبیب ماهر است افزود: برای رفع دردهای جامعه نیز  باید اینچنین عمل کرد وباید فردی ماهر و شایسته انتخاب شود تا همچون طبیبی ماهر دردهای مردم را درمان کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.