آخرین خبر‌های انتخاباتی استان مرکزی را در بسته خبری ذره بین انتخابات پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،هرچه به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم  تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و در برخی از شهر‌ها میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت‌ها و اخبار انتخاباتی می‌پردازد و شما را از خبر‌های داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می‌کند.

آغاز تبلیغات شورا‌ها

با اعلام اسامی نهایی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌ها از اولین دقیقه بامداد امروز کلید خورد و داوطلبان  وارد مرحله تبلیغات شدند تا به مدت یک هفته خود را به مردم معرفی کنند.

در استان مرکزی ۷۴۹ نفر داوطلب انتخابات شورا‌های شهر هستند و ۴ هزار و ۷۷۵ نامزد انتخاباتی هم داوطلب حضور در شورا‌های روستا هستند.

داوطلبان شورا‌های شهر و روستا از ۲۰ تا ۲۶ خرداد به مدت یک هفته فرصت دارند تا تبلیغات انتخاباتی داشته باشند و خود را به مردم معرفی کنند.

آغاز تبلیغات میان دوره‌ای مجلس

همچنین با اعلام اسامی نهایی نامزد‌های میان دوره‌ای مجلس شورا‌ی اسلامی تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس از اولین دقیقه بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان وارد مرحله تبلیغات شدند تا به مدت یک هفته خود را به مردم معرفی کنند.

در استان مرکزی انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه آشتیان، تفرش و فراهان برگزار می‌شود و ۴۱ داوطلب تایید صلاحیت شده برای کسب یک کرسی این حوزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تبلیغات انتخاباتی برای همه از ۲۴ ساعت قبل از رای گیری از ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد همه تبلیغات‌های انتخاباتی ممنوع می‌شود.

جهاد برای مشارکت حد اکثری در دلیجان

رزمایش جهادی با عنوان " جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری" با همراهی گروه‌های جهادی و مردم شهرستان دلیجان آغاز شد.

سرهنگ نباتی فرمانده سپاه دلیجان گفت: از آغاز این رزمایش بزرگ شاهد اعزام گسترده جهادگران بسیجی به مناطق محروم و اجرای طرح‌ها و نهضت خدمت رسانی هستیم که علاوه بر نقش آفرینی جهادگران سایر اقشارهم در آن مشارکت می‌کنند.

همایش رای اولی‌ها در خنداب

در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ و کمتر از ۸ روز به انتخابات ۲۸ خرداد باقی مانده نوجوانان رای اولی شهرستان خنداب در این شهرگردهم آمدند.

همایش ۱۳۵۰ رای اولی‌های شهرستان خنداب در سالن چند منظوره شهید فهمیده شهر خنداب برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.