مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای انتخابات پیش رو در مدارس استان جا نمایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش حماسه حضور که با حضور مدیرکل اطلاعات استان برگزار شد، گفت: دو هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای انتخابات پیش رو در مدارس سطح استان واقع شده است.


او با بیان اینکه مشروعیت دینی نظام منوط به رعایت موازین شرعی و اسلامی و مشروعیت سیاسی آن منوط به برگزاری انتخابات و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌های کلان کشور است، افزود: پس از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی به طور میانگین هر ساله یک انتخابات را برگزار شده است، امسال نیز در ۲۸ خرداد ماه سه انتخابات مهم و تاثیر گذار ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بر اساس قانون، وظیفه ما فراهم سازی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است ادامه داد: دستگاه تعلیم و تربیت در تمامی دوره‌های برگزاری انتخابات حضوری فعال دارد و همکاران ما بخش عمده‌ای از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات را تشکیل می‌دهند.


خدابنده با تاکید بر توجیه، تبلیغ و اقناع مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری وظیفه ما کمک به افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.


او با تاکید بر لزوم عدم استفاده از منابع و امکانات دولتی برای کاندیدایی خاص، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مانع دستیابی دشمنان اسلام و نظام به اهداف خود می‌شود، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نیز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.