بندری گفت: برگزاری هرگونه جمعه‌ بازار، نمایشگاه و بازار‌های فصلی بدون مجوز ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: تمام مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان برای همه ادارات و دستگاه‌ها لازم‌الاجرا است و هیچ احدی حق تخطی از این مصوبات را ندارد و برگزاری هرگونه نمایشگاه، جمعه‌ بازار و بازار‌های فصلی که باعث تجمع مردم خواهد شد بدون مجوز ستاد مقابله با کرونا ممنوع است.

او افزود: شهر‌های مجاور از لحاظ شیوع کرونا وضعیت خوبی ندارند همین موضوع وضعیت بندر ماهشهر را نیز شکننده کرده و در صورت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به قرمز تغییر رنگ خواهیم داد.

بندری با بیان اینکه فعالیت ناوگان اتوبوس‌رانی شهری نیز به صورت محدود، با شیب ملایم و با اولویت مناطق حاشیه‌نشین مانند شهرک مدنی باید از سر گرفته شود، تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی اندیشیده شده و مرکز بهداشت در تمام شعب اخذ رأی نماینده خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری ماهشهر ادامه داد: نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا و نمایندگان آن‌ها در شعب اخذ رأی و همچنین مردم نیز باید برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همیت کامل به خرج دهند و صنایع و شرکت‌های پتروشیمی می‌توانند تعمیرات اساسی خود را آغاز کنند، چرا که این تعمیرات تعطیل‌بردار نیست، ضمن اینکه در تعمیرات قبلی نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی بطور دقیق رعایت می‌شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: تغییر شیفت‌ها نیز در شرکت‌های پتروشیمی باید بررسی بیشتر و نهایی و بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا اعمال شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.