علوی گفت: بعد از چند روز که روند کاهشی کرونا در خوزستان، شتاب خوبی داشت اکنون از شیب کاهش بیماری کاسته شده و احتمال شکننده بودن وضعیت را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: بعد از چند روز که روند کاهشی کرونا در خوزستان، شتاب خوبی داشت اکنون قدری از شیب کاهش بیماری کاسته شده است و احتمال آن وجود دارد که وضعیت کرونا در برخی شهر‌های این استان دوباره به حالت قرمز برگردد.

او با بیان اینکه اگرچه تعدادی از مردم استان را واکسینه شدند، افزود: ولی تا زمانی که واکسیناسیون کل افراد جامعه انجام نشود، وضعیت شکننده است بنابراین تنها راه عبور از موج بیماری، رعایت نکات بهداشتی است.

علوی با اشاره به اینکه در شهرها به خصوص مناطقی که در حاشیه جنوبی خوزستان قرار دارند شرایط از نظر کرونا شکننده‌تر است، ادامه داد: شهرسهای کارون، هویزه، دشت آزادگان، رامشیر و ماهشهر که در جنوب استان قرار دارند وضعیت شکننده‌ای دارند البته، چون هنوز از موج بیماری عبور نکردیم، احتمال شکننده بودن وضعیت دیگر شهر‌ها نیز وجود دارد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: اکنون در موج سوم بیماری هستیم بنابراین تنها راه عبور از وضعیت موجود، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.