رئیس مرکز بهداشت دزفول از برگزاری دوره آموزشی اهمیت روان شناختی باروری و نقش تک فرزندی و چند فرزندی به مناسبت هفته جمعیت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پورآیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با توجه به بحران بیماری کووید ۱۹ و نبود شرایط برگزاری آموزش‌های حضوری و به منظور جلوگیری از تجمع انسانی، مرکز بهداشت دزفول در نظر دارد، دوره‌های آموزشی را در طول سال به صورت آنلاین و با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه اجرا نماید.

او بیان داشت: در همین زمینه دوره آموزش آنلاین با عنوان اهمیت روان شناختی باروری و نقش تک فرزندی و چند فرزندی به مناسبت هفته جمعیت فردا ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود، بنابراین بدین وسیله از عموم مردم دعوت به عمل می‌آید تا در دوره پیشگفت حضور فعال نمایند.

پورآیین افزود: شهروندان جهت ورود به کلاس ابتدا بایستی نرم افزار ورود به کلاس را از لینک https://adobeonline.ir/help/ دریافت نموده و پس از نصب نرم افزار، از طریق لینک http://vc.dums.ac.ir/people وارد کلاس شوند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول ادامه داد: با عنایت به اینکه دوره‌های آموزشی آنلاین با استفاده از زیرساخت فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارائه می‌شود و با توجه به داخلی بودن این سایت آموزشی، در نتیجه مصرف داده اینترنت کاربران آن زیاد نخواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.