معتوکی گفت: فرآیند برگزاری امتحانات پایه دوازدهم با اولویت سلامت دانش آموزان در حوزه‌های اجرا برگزار خواهد شد.

 یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فرآیند برگزاری امتحانات پایه دوازدهم با اولویت سلامت دانش آموزان در حوزه‌های اجرا برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات پایه دوازهم بیان داشت: آرامش فکری و امنیت سلامت دانش آموزان والدین آنان در برگزاری امتحانات در حوزه‌های آزمون، نتیجه عملکرد و ارتقای سطح میانگین معدل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معتوکی با اشاره به شرایط حاکم بر آموزش مجازی دانش آموزان و غیر حضوری بودن آنان در مدارس، برفراهم کردن شرایط و تمهیدات لازم و مناسب برگزاری امتحانات نهایی بدون وارد کردن استرس و نگرانی به دانش آموزان و والدین تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با تاکید بر برقراری ارتباط عاطفی دبیران با دانش آموزان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل یادگیری در دانش آموزان ارتباط معلم با آنان است و با توجه آموزش مجازی و آنلاین ارتباط دبیران و عوامل اجرایی مدارس با دانش آموزان در زمان باقی مانده از سال تحصیلی و در زمان برگزاری امتحانات مهم و ضروری است.

این مقام مسئول اظهار داشت: تصحیح اوراق امتحانات در روند اعلام نتایج پایانی ضروری بوده و حضور به موقع دبیران پایه دوازدهم در زمان تصحیح اوراق امتحانی لازم است.

او ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری در حوزه‌های اجرا و حوزه تصحیح؛ نظارت منظم و حضور فعال اعضای ستاد امتحانات در حوزه‌های اجرا مورد انتظار است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.