مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۴۵۵ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۴۵۵ اثر به اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور ارسال شده و کار دبیرخانه جشنواره برای رفع نقص و رسیدگی اولیه به آثار ارسال شده، از فردا (۲۰ خردادماه) آغاز می‌شود.

او با بیان این که ۷۰ درصد آثار ارسال شده متعلق به اصحاب رسانه خراسان جنوبی است، افزود: جشنواره در ۲ بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر و گزارش و در بخش موضوعی با عناوین "جهش تولید"، "معرفی پروفسور معتمدنژاد" و "مدافعان سلامت و کرونا" برگزار شده است.

نبی زاده با تاکید بر اهداف جشنواره همچون کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها، ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه‌ای بصورت منطقه‌ای و تقدیر از روزنامه نگاران برتر و ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، گفت: نتایج داوری آثار و زمان برگزاری اختتامیه متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است در بخش حرفه‌ای به نفرات اول هر رشته تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفرات دوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۵ میلیون ریال و نفرات سوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا می‌شود و نفرات برتر بخش‌های موضوعی تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور "یادمان پروفسور معتمدنژاد" با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد برگزار شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار