مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.


بیشتر بخوانید


دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده و این روز‌ها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم مردم چهارمحال و بختیاری بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

اجازه ندهیم رسانه‌های بیگانه فضای ناامیدی و یاس را در جامعه ایجاد کنند

سیف‌الله مطلبی رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری گفت:حضور حداکثری در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود و در این راستا باید مطیع امر مقام معظم رهبری باشیم و اجازه ندهیم رسانه‌های بیگانه فضای ناامیدی و مایوس‌کننده را در جامعه ایجاد کنند.

او تاکید کرد: محسن رضایی در انتخابات سال ۱۳۹۲ نشان داد برنامه‌های مدونی برای کشور دارد و این برنامه‌ها را برای انتخابات امسال کامل‌تر و عملیاتی‌تر کرده است.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های این نامزد در حوزه اشتغال و مسکن اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر، بحث اشتغال در کشور و به‌ویژه این استان مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

او افزود: براساس برنامه اقتصادی محسن رضایی با توجه به ظرفیت‌های حوزه کشاورزی، دامپروری، جلوگیری از خام‌فروشی و فعال کردن کارخانه‌ها، می‌توان مسکن و شغل مناسب به‌وجود آورد که سهم چهارمحال و بختیاری و استان‌های کمتربرخوردار قابل توجه خواهد بود.

مطلبی تصریح کرد: محسن رضایی در حدود ۲۴ سال فعالیت و مسئولیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام توانسته تمامی برنامه‌های جامع در سطوح مختلف صاحب‌نظران در بخش‌های مختلف کشور را بررسی کند که با استفاده از این ظرفیت و برنامه‌ریزی علمی و عملی می‌توان نابسامانی‌های موجود را رفع کرد.

او با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه به داخل یادآور شد: مشکلات کنونی کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت را می‌توان با برنامه‌های محسن رضایی کنترل، مهار و رفع کرد.

مطلبی در خصوص لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: در این راستا باید مطیع امر مقام معظم رهبری باشیم و اجازه ندهیم رسانه‌های بیگانه فضای ناامیدی و مایوس کننده را در جامعه ایجاد کنند.

رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مشارکت پایین در انتخابات به قدرت مرکزی جمهوری اسلامی و رهبری مقتدر کشور ضربه وارد می‌کند.

او افزود: از تمامی مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف دعوت می‌شود با شرکت حداکثری در انتخابات امسال، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی را تقویت کنند.

مطلبی تصریح کرد: محسن رضایی در دولت آینده خود از توان تمامی متخصصان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف کشور بدون توجه به سلیقه‌های سیاسی بهره‌گیری می‌کند.

پاک‌دستی، پرهیز از اشرافی‌گری، مبارزه با فساد و اطاعت از رهبری، کشور را از مشکلات کنونی نجات می‌دهد

قدرت‌الله حمزه عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: حضور حداکثری در انتخابات، زمینه رفع مشکلات کنونی و ایجاد رونق در تولید بخش‌های مختلف کشور را فراهم می‌کند.

او تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک پشتیبانی قوی برای مسوولان به‌منظور رفع مشکلات کنونی به‌خصوص در حوزه تولید است و همین امر باعث می‌شود تا موانع حوزه صادرات، واردات، پشتیبانی و گمرک رفع و زمینه دستیابی به تولید، اصلاح امور و رونق اقتصادی فراهم شود.

حمزه تصریح کرد: هم‌اکنون بانک‌داری، گمرک و مجموعه اداری کشور با مشکلاتی همراه است که رفع این مشکلات و حمایت از تولید، اشتغال و اقتصاد به روی کار آمدن یک دولت با پشتیبانی و رای بالا نیاز دارد.

او یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال علاوه بر برخورداری از اهمیت فراوان برای نظام جمهوری اسلامی در حوزه بین‌الملل، در رونق حوزه‌های، علمی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی و همچنین رفع مشکلات کشور تاثیر دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه مردم به انتخاب اصلح در روند انتخابات سال‌جاری اظهار داشت: پاک‌دستی، پرهیز از اشرافی‌گری، مبارزه با فساد و اطاعت از رهبری، کشور را از مشکلات کنونی نجات می‌دهد.

او ایران را جزو کشور‌های برتر دنیا در حوزه دفاعی دانست و گفت: علت تمامی مشکلات کنونی در کشور به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران ربطی ندارد و نیازمند مدیریت جهادی است.

حمزه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا با پرچم‌داری امام خمینی (ره) و با حضور مردم شکل گرفت و در صحنه‌های مختلف حضور آحاد جامعه و پشتیبانی آنان، نظام را برای همیشه در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان بیمه کرد.

اعلام اسامی نهایی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهرستان شهرکرد

عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرکرد گفت: اسامی کامل نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرکرد ۸۵ داوطلب، هفشجان ۱۲ نفر، طاقانک ۸ نفر، کیان ۱۲ نفر، نافچ ۱۴ نفر، سورشجان ۱۰ نفر، سودجان ۹ نفر، هارونی ۱۲ نفر و فرخشهر ۳۱ نفر اعلام شد.

او افزود: هیئت اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری شهرکرد در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی کشور از تاریخ انتشار این آگهی تا دو روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی، آماده دریافت شکایات انتخاباتی است.

ارژنگ اضافه کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که به استناد تبصره یک ذیل ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی، مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده شورای اسلامی در سایت فرمانداری شهرکرد بارگذاری شده است.

امید، اعتماد و مشروعیت سه کلید مهم پیروزی است

مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: امید، اعتماد و مشروعیت سه کلید مهم در بحث پیروزی است. دشمن در تلاش است امید مردم را از بین ببرد، مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بی‌اعتماد کند و به ظنّ و گمان خود، مشروعیت را زیر سؤال ببرد.

مرادی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید امید را در جامعه ایجاد کنند و اعتماد مردم را نسبت به انقلاب افزایش دهند اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، مردم هستند، لذا دشمن در تلاش است مردم را با ایجاد ناامیدی، از آمدن پای صندوق رای منصرف کنند.

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه اظهار داشت: امروز فعالان رسانه‌ای با تکنولوژی فضای مجازی مواجه‌اند و مردم با این وسیله می‌تواند به سرعت از تمام اخبار اطلاع یابد. رسانه‌ای می‌تواند پویایی خود را حفظ کند که در تحلیل محتوای خوبی داشته باشد.

او افزود: امروز خبرگزاری‌ها باید با تحلیل درست از انتخابات و مشارکت حداکثری، مردم را به رفتن پای صندوق رای و شرکت در انتخابات و مهم‌تر از همه انتخاب اصلح دعوت کنند.

شریفی اضافه کرد: شفافیت یعنی اطلاعات درست و دقیق در کنار تحلیل محتوا نقش مهمی دارد. اگر بتوانیم اطلاعات درست به مخاطب بدهیم، اعتماد آن‌ها را جلب کرده و هم‌پا و همراه با انقلاب و نظام اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار