سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی و نحوه اعزام به مسابقات انتخابی کاپ آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: از ۲۵ اردیبهشت ماه تمرینات تیم ملی بسکتبال با دعوت ۱۸ بازیکن آغاز شد و در روز اول این اردو‌ از تمام عوامل، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه جواب همه تست‌های عوامل، کادرفنی و بازیکنان منفی شد. تمرینات به صورت رسمی از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا به امروز ادامه داشت. پس از پایان تمرینات امروز ۱۳ بازیکن برای اعزام به مسابقات انتخابی کاپ آسیا انتخاب شدند که ۵:۴۵ بامداد فردا راهی قطر و پس از توقف چند ساعته راهی شهر امان اردن خواهیم شد تا به ترتیب روز‌های ۲۲ و ۲۴ خرداد ماه با تیم‌های قطر و عربستان دیدار کنیم.

او در خصوص حضور ۲ بازیکن دو رگه در تیم ملی بسکتبال گفت: ما ۱۳ بازیکن به این دوره از مسابقات اعزام خواهیم کرد که در بین این ۱۳ بازیکن ۲ بازیکن دو رگه داریم که طبق قوانین فدراسیون جهانی بسکتبال در هر بازی تنها از یک بازیکن دو رگه می‌توانیم استفاده کنیم؛ بنابراین طبق تصمیمات کادر فنی ۱۳ بازیکن برای شرکت در این مسابقات انتخاب شده اند و باید ببینیم شرایط برای استفاده از بازیکنان باتوجه به آنالیز حریفان به چه شکل خواهد بود.

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و رقابت در بین بازیکنان در اردو بسیار عالی بود همچنین ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی جوانان روز‌های یکشنبه و دوشنبه داشتیم که بسیار بازی‌های خوبی بود، هم برای تیم ملی بزرگسالان و هم برای تیم جوانان که نهم تیرماه برای حضور در مسابقات جهانی جوانان عازم لتونی خواهند شد.

او تصریح کرد: بر این اساس فردا پس از ورود به فرودگاه شهر امان بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تست کرونا خواهند داد و بعد از قرنطینه یک روزه تمرینات خود را در اردن از سر خواهیم گرفت تا در روز شنبه در اولین دیدار خود به مصاف قطر برویم. تاخیر در اعلام اسامی تیم ملی بسکتبال به دلیل وجود مشکل در هماهنگی‌های یکی از بازیکنان تیم ملی بوده است.

اسامی بازیکنان تیم ملی به شرح زیر است:

۱-روزبه ارغوان
۲-پویان جلال پور
۳-محمد جمشیدى
۴-سینا واحدی
۵-محمد حسن زاده
۶-حامدحسین زاده
۷-سعید داورپناه
۸-مایک رستم پور
۹-نوید رضایی فر
۱۰-صمد نیکخواه بهرامى
۱۱-ارسلان کاظمی
۱۲-آرون گرامى پور
۱۳-بهنام یخچالى


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار