از آغاز واکسینا‌سیون کرونا در چهارمحال و بختیاری تا کنون، ۵۱ هزار و ۷۸۳ نفر در فاز اول و دوم، علیه بیماری کووید۱۹ واکسینه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: از آغاز فرآیند واکسینا‌سیون کرونا در استان تا کنون در مجموع ۵۱ هزار و ۷۸۳ نفر در فاز اول و دوم، علیه بیماری کووید۱۹ واکسینه شده اند.

او افزود: از این تعداد در فاز اول تزریق واکسن، ۹ هزار و ۲۵۹ نفر کادر درمان، ۴ هزار و ۶ نفر کادر بهداشت، ۵۷۲ نفر فوریت‌ها، ۸۷۲ نفر جانبازان بالای ۵۰ درصد و ۲ هزار و ۲۰۰ بیمار خاص علیه این بیماری واکسینه شدند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: همچنین به ۵۳ نفر از پرسنل آرامستان ها، ۳۸۷ پاکبان، ۷۴۵ نفر از کارمندان بخش خصوصی و کارکنان ستادی، ۲ هزار و ۱۵۲ نفر از کارکنان نظام پزشکی، ۱۴۲ مددجوی بهزیستی و ۱ هزار و ۵۸ دانشجوی علوم پزشکی واکسن کرونا تزریق شده است.

او ادامه داد: در فاز دوم تزریق واکسن نیز ۱۰ هزار و ۷۴۶ نفر در گروه سنی ۷۰ تا ۷۵ سال، ۶ هزار و ۳۸۸ نفر در گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال و ۱۳ هزار و ۲۰۳ نفر در گروه سنی بالای ۸۰ سال واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.