پای فیاض عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به پرونده آکادمی باشگاه استقلال باز شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق مصوباتی که هیئت مدیره باشگاه استقلال چندی پیش لحاظ کرده قرار بر این شده تا چمن مصنوعی ورزشگاه امام رضا (ع) تغییر و چمن طبیعی در زمین این ورزشگاه جایگزین شود. به نظر می‌رسد این اقدام بیشتر از سوی حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال مطرح شده تا امتیاز مثبت این موضوع را تا قبل از پایان دولت فعلی در کارنامه خود بگنجاند.

به هر ترتیب تغییر چمن مصنوعی به طبیعی ورزشگاه امام رضا (ع) گویا پای فیاض عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که در شهرداری منطقه ۱۸ نیز نقشی داشته به ورزشگاه امام رضا (ع) باز کرده و در اقدامی احتمالا چمن مصنوعی ورزشگاه امام رضا (ع) که قیمت زیادی هم دارد برداشته می‌شود و در مکان‌های دیگر مصرف می‌شود.

تغییر چمن ورزشگاه امام رضا (ع) احتمالا میلیاردها تومان برای استقلالی‌ها آب می‌خورد که تا قبل از استعفای فریاد شیران این فرد مخالفت‌هایی را با تغییر چمن این ورزشگاه داشته چرا که در آن صورت وضعیت تمرین تیم‌های پایه از بین می‌رود و با تغییر چمن این ورزشگاه در آینده مورد استفاده بزرگسالان قرار می‌گیرد و تیم‌های پایه دیگر جایگاهی برای تمرین نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار