مدیر آکادمی تیم فوتبال استقلال در خصوص حواشی و درگیری‌های به وجود آمده در دیدار امید‌های این تیم برابر پاس قوامین توضیحاتی را بیان کرد.

ناصر فریادشیران، مدیر آکادمی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص درگیری‌های به وجود آمده در دیدار امید‌های استقلال برابر پاس قوامین اظهار داشت: تیم ما ۲ بر صفر از حریف پیش بود و حمید آباقی سرمربی تیم فوتبال پاس قوامین باعث ایجاد درگیری‌ها شد. بنا بر قوانین تنها ۶ نفر به عنوان میهمان روی سکو‌ها می‌نشتند و تعداد میهمانان پاس قوامین زیاد بود برای همین ناظر بازی برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دستور داد تا حراست این افراد را از ورزشگاه بیرون کند. در واکنش این فراد به حراست فحاشی کردند. بعد از اقدام نیروی حراست ورزشگاه تمامی نیمکت پاس قوامین به سکو‌ها حمله ور می‌شوند.

فریادشیران ادامه داد: این درگیری منجر به شکستن بینی، گونه و دندان‌های نگهبان مجموعه شد و باعث شد صحنه تلخ و عجیبی که تا به حال ندیده بودم را ببینم و بعد از این قضایا پلیس عامل درگیری را دستگیر و نگهبان مصدوم هم در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت. شرکت انتظامی مجموعه و فرد مصدوم از این مربی شکایات کرده اند و در تماسی با باشگاه استقلال شرح ماوقع را توضیح و صورت جلسه کردیم و از طرق مراجع ذی ربط پیگیری خواهیم کرد.

فریاد شیران در خصوص تاثیر این درگیری بر نتیجه بازی اظهار داشت: عوامل پاس قوامین به هدف خود رسیدند و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و در دیداری که می‌توانستیم در آن به پیروزی پرگلی دست پیدا کنیم مساوی کردیم.

مدیر آکادمی استقلال ادامه داد: این درگیری با حضور پلیس و در ورزشگاه خودمان اتفاق افتاد و این شخص باید پاسخگو باشد و مدیرعامل پاس قوامین باید با عوامل این درگیری برخورد کند. چرا باید یک همچین شخصی مربی تیم امید باشگاه پاس قوامین باشد یک همچین شخصی چطور می‌خواهد به بازیکن خود یاد بدهد که در مواقع حساس خود را کنترل کند اگر اتفاق بدی برای کسی رخ می‌داد چه کسی پاسخگو بود. منتظر اقدامات قانونی هستم و باشگاه استقلال در این موضوع کوتاه نمی‌آییم، چون زمین فوتبال محل درگیری نیست.

فریادشیران در خصوص فرد مصدوم اظهار داشت: فکر کنم این شخص هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا است و صبح هم به پزشکی قانونی رفت. بازی‌ها با روال عادی و منظم برگزار می‌شود، اما کسانی که اسم مربی را روی خود گذاشته اند نباید این صحنه هارا به وجود بیاورند.


بیشتر بخوانید

پیروزی امید‌های استقلال مقابل پرسپولیس/ پاداش ویژه مددی به آبی پوشان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار