ائتلاف شورای متخصصین انقلابی (شما) با شعار "کارنامه موفق، برنامه مدون، توان اجرایی" با معرفی ١٣ کاندیدا وارد کارزار ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محسن معین مسئول ستاد انتخاباتی ائتلاف شورای متخصصين انقلابی(شما) در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری انتخابات‌ در کشور ما نشان از حاکمیت مردم سالاری دینی داشته و به مثابه سدی در برابر هجمه‌های معاندین و دشمنان بوده است.

سید محسن معین خواستار ایجاد فضا و بستر برای مشارکت و حضور حداکثری همه شهروندان در این دوره از انتخابات شد.

او اظهار کرد: ائتلاف شورای متخصصین انقلابی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ضمن حمایت از حجت الاسلام رئیسی به عنوان کاندیدای منتخب این شورا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، معتقد است که وی با روحیه ایثارگری و مسئولیت پذیری خود را در مسند دید، آرا و سوال مردم قرار داده است و با توجه به توانمندی های وی مبنی بر اجماع نیرو‌های انقلاب، برنامه اکثر کاندیدا‌های حاضر در عرصه انتخابات در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مسئول ستاد انتخاباتی ائتلاف متخصصین انقلابی مبنای تشکیل این ائتلاف را اجرای دستور رهبری مبنی بر "من انقلابی ام" و تاکید بر سلامت نفس و امانتداری عنوان کرد و گفت: سلامت نفس و تجربه و توان اجرایی شرط مهم و بی قید و شرط برای اداره شهر است.

معین همچنین با بیان اینکه صرف متعهدن بودن نشانگر توانمندی نیست، افزود: در انتخاب گزینه‌های مورد حمایت این ائتلاف تجربه و تخصص اعضاء در کنار سلامت نفس شان به عنوان اصل مهم مدنظر قرار داده شد.

او ادامه داد: در خصوص ترکیب این لیست تعاملات و مشورت‌های زیادی با افراد ذی نفوذ شهر انجام شد و بخشی از نمایندگان، مردم شیراز و جامعه روحانیت ضمن پذیرفتن کلیات لیست، از آن حمایت کردند.

مسئول ستاد انتخاباتی ائتلاف متخصصین انقلابی با تاکید بر اینکه ما نسبت به شهر حساس هستیم، لذا با نگاه به اینکه باید از عناصر با تجربه و امتحان پس داده‌ها استفاده می‌کردیم، گفت: در ترکیب لیست این ائتلاف از هشت نفر افراد متخصص و مجرب و در کنار آن پنج نفر از افراد جدید دارای تجربه، تخصص و مستعد استفاده کرده ایم.

معین با بیان اینکه هنر بزرگ استفاده از نیرو‌های توانمند و موجود در شهرداری است، عنوان کرد: تغییرات اتوبوسی هنر نیست، هنر ارزش دادن به نیرو‌های شهرداری است.

او یادآور شد: این گروه رای ادای دین به مردم شیراز به عرصه انتخابات آمده و هرگز آخرت خود را فدای این دنیا نخواهد کرد.

مسئول ستاد انتخاباتی ائتلاف متخصصین انقلابی خاطرنشان کرد: نباید برای رسیدن به هر هدفی به هر کاری دست بزنیم و اخلاق را زیر پا بگذاریم، لذا اعضای این ائتلاف در مقابل انتقادات، اهانت‌ها و نقد‌های تند احتمالی با لبخند، عفو و گذشت برخورد خواهند کرد.

او محمد حسن اسدی، محمود رضا طالبان، رضا محمدیان، حسن صفایی، محمدرضا هاجری، محمد فرخ‌زاده، حمیدرضا ناصری، محسن هادیان، ابراهیم بیرقی پناه، امیرسجاد عابدی، سعیده قادری، منظر روزی طلب و محمدرضا ذوالانوار را به عنوان ١٣ کاندیدای این لیست معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار