به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، بر اساس تدوین و ابلاغ برنامههای راهبردی روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها در امسال ، روابط عمومیهای ۳۲ مرکز بر اساس ۳۰ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند.
در ارزیابی انجام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان یزد در زمره سه استان دارای رتبه عالی قرار گرفت.
بازنشر محتوای مرتبط با وزارتخانه در شبکههای اجتماعی و پیام رسانهای پرمخاطب، تهیه و تدوین اخبار و محتوای مناسب برای
پرتال استانها، انعکاس اخبار مرتبط با سازمان در رسانههای مکتوب و الکترونیک، بازنشر اخبار سازمان در صدا و سیمای مرکز استان، بازنشر اخبار سازمان در شبکههای اجتماعی و تولید و ارسال خبر برای در شاتا از شاخصهای ارزیابی روابط عمومیها بوده است.
انتهای پیام/ی