معرفی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان سبز در زمینه گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال همه روستا‌های استان از نعمت گازرسانی برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال همه روستا‌های باقیمانده در استان گاز رسانی می‌شوند.

خادم افزود: با اتمام گازرسانی به همه روستا‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد امسال به عنوان استان سبز در زمینه گازرسانی در کشور معرفی می‌شود.

او از نصب ۶ هزار و ۴۰۰ مورد علمک گاز در مناطق روستایی و شهری استان در پارسال خبر داد و اضافه کرد: ۳۸ درصد از این تعداد علمک در روستا‌ها و مناطق سخت گذر و کوهستانی استان نصب شد.

خادم با بیان اینکه تبدیل کردن مناطق مختلف استان به یک کارگاه بزرگ گازرسانی موجب شد تا عملیات لوله گذاری با سرعتی بیش از پیش انجام شود ادامه داد: با این روند گازرسانی روستاهای دور افتاده و مناطق کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد نیز گاز دار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در ۸ سال گذشته ۲۰۷ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکان گاز در کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد، گفت: پارسال وجود افزایش تعداد مشترکان گاز و افزایش سردی هوا، با مدیریت اصولی، گازرسانی مستمر و ایمن و همکاری مشترکان در سطح استان، این سال با موفقیت و کمترین قطعی گاز به پایان رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.