بهره برداری و آغاز ساخت ۴ طرح عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: به مناسبت دهه فجر ۴ طرح عمرانی، خدماتی و گردشگری در شهرستان مارگون افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در آیین بهره برداری این طرح ها گفت: در آخرین روز از هفته دهه مبارک فجر ۴ طرح در شهرستان مارگون بهره برداری و کلنگ زنی شد.

کیامرث حاجی زاده اعتبار این طرح‌ها را بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: طرح ساماندهی میدان و بلوار ورودی شهرمارگون و همچنین ساخت مکان اقامتی و گردشگری در این شهر کلنگ زنی شد.

حاجی زاده گاز رسانی به ۱۹ روستا را یکی از طرح‌های مهم در شهرستان مارگون دانست و بیان کرد: در این طرح ۷ روستا در منطقه دلی رچ و ۱۲ روستا در دهستان‌ تاکسیسه و دلی گردو گاز رسانی شدند.

او گفت: با اجرای این طرح گازرسانی ۵۱۲ خانوار در این ۱۹ روستا با جمعیت بیش از ۲ هزار و ۵۶۰ نفر در شهرستان مارگون از سوخت طبیعی بهره مند شدند.

حاجی زاده با بیان اینکه شهرستان تازه تاسیس مارگون با داشتن طبیعت بکر و زیبا ظرفیت‌های زیادی برای توسعه گردشگری دارد افزود: با توافق منابع طبیعی و میراث فرهنگی زمینی برای ساخت پارک اسکان و پارک محله‌ای در شهر مارگون واگذار و اعتبار مورد نیاز این دو طرح نیز تامین شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.