فرمانده انتظامی خراسان شمالی از اعمال قانون حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو در تعطیلات نیمه خرداد در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار "سعید مطهری زاده" فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به ایام رحلت جانگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پیرو تعطیلات روز‌های گذشته و احتمال افزایش سفرها، طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد.


بیشتر بخوانید


سردار "سعید مطهری زاده" افزود: در این مرحله از طرح محدودیت و باهدف کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، مأموران پلیس‌راه، راهور و عوامل انتظامی در ۱۷ نقطه استان با به‌کارگیری حدود ۳۰۰ نفر مشغول انجام وظیفه شدند که در مجموع چهار روز تعداد ۲۱ هزار و ۶۲۳  خودرو در محور‌های استان تردد داشتند.

او عنوان کرد: از تاریخ ۱۳ خرداد تا ساعت ۱۲ امروز ۱۷ خرداد تعداد ۲۳۰۶ نفر تذکر لسانی گرفتند و در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی تعداد ۹۷۳ دستگاه از مبادی ورودی عودت شدند.

سردار "سعید مطهری زاده" گفت: در این ایام تعداد ۶۹۰ دستگاه خودرو در سطح استان خراسان شمالی به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های ترافیکی اعمال قانون شده‌اند که از این تعداد ۶۶۸ دستگاه جریمه ۲۰۰ هزارتومانی و ۲۲ دستگاه، جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی در این مرحله از اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی تعداد ۳۹ واحد صنفی بازدید و به ۶۵ نفر از متصدیان تذکر داده شد.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.