فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: بیش از ۵۰۰ دستگاه وسایل نقلیه متخلف در ۸۰ روز اول سال جاری در مانه وسملقان توقیف شده اند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: با توجه به اینکه بیشترین آمار جرائم و تخلفات رانندگی در سطح شهرستان را موتورسیکلت سواران به خود اختصاص داده اند لذا در این راستا طرح‌های مختلفی نیز به مرحله اجرا گذاشته شده است.
وی افزود: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت و کاهش حوادث رانندگی در چندین مرحله با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و قانون گریز بیش از ۵۰۰ دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف شد.
سرهنگ رختیانی اظهار کرد: پس از استعلام مشخصات از موتورسیکلت‌های توقیف شده مشخص شد که تعدادی از آن‌ها سرقتی بوده که پس از سیر مراحل قانونی به مالکین تحویل و در این رابطه نیز چندین نفر دستگیر که برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.
گفتنی است: جرائمی از جمله سرقت، تخلفات رانندگی و... که بروز حوادث تلخی را در پی خواهد داشت در صورت تعامل و همکاری مردم با پلیس خدمتگذار و رعایت چهارچوب قانون و مقررات به حداقل خواهد رسید.
انتهای پیام/ط


برخورد پلیس با وسایل نقلیه قانون گریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.