تیم فوتبال رایکا بابل امروز میزبان شاهین بوشهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور؛ تیم رایکا بابل از ساعت ۱۸:۴۰ امروز سه شنبه ۱۸ خرداد در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم شاهین بوشهر خواهد بود.

ریکا‌ بابلی که در بازی هفته گذشته خود با کامبکی دراماتیک موفق شد با گل‌های دقایق پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم گل ریحان البرز عبور کند، حالا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تیم فوتبال شاهین بوشهر متحول شده و مدعی خواهد رفت.

بوشهری‌ها که با به خدمت گرفتن چند بازیکن با تجربه و باکیفیت و با سرمربیگری داوود مهابادی عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جذم کرده اند و با پیروزی در هفته‌های گذشته جزو مدعیان اصلی برای صعود به لیگ برتر به حساب می‌آیند حالا باید در بابل به مصاف شاگردان شبیر لطفی در تیم جوان و با انگیزه رایکا بروند.

تیم شاهین بوشهر با تنها ۵ شکست در میان تیم‌های لیگ یک، از لحاظ کمترین شکست رکورد دار است و این نشان از قدرت خط دفاعی این تیم دارد که کار را برای مهاجمان رایکا بیشتر از گذشته سخت خواهد کرد، اما در آن سوی میدان نیز ببر‌های جوان مازندرانی همیشه نشان دادند که در سخت‌ترین شرایط بهترین نتایج را کسب خواهند کرد.

تیم فوتبال رایکا بابل در جدول با کسب ۸ پیروزی، ۹ تساوی و ۱۰ شکست ۳۳ امتیازی است و در رده ۱۲ جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و تیم شاهین بوشهر نیز با ۱۰ پیروزی ۱۲ تساوی و ۵ شکست با ۴۲ امتیاز در رده ۶ جدول رده‌بندی جای دارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.