تیم فوتبال رایکا بابل عصر امروز در کرج به مصاف گل ریحان البرز می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم فوتبال رایکا بابل از ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه امروز سه شنبه ۱۱ خرداد در ورزشگاه انقلاب کرج مهمان تیم گل ریحان البرز خواهد بود.

بازیکنان جوان رایکا که هفته گذشته و در روزی که کمترین حقشان حداقل تساوی در مقابل تیم هوادار تهران بود، تن به شکست خانگی دادند تا حالا برای بهبود شرایط خود در جدول با اتحاد و همدلی بازیکنان و کادرفنی به مصاف تیم گل ریحان البرز بروند.

در آن سوی میدان نیز تیم گل ریحان البرز و شاگردان محمود شافعی در پنج بازی گذشته خود متحمل چهار شکست شدند و یک پیروزی در مقابل ملوان نیز به دست آوردند.

تیم گل ریحان البرز در بازی مقابل ملوان و بادران تهران نشان داد اگرچه شانس زیادی برای ماندن در میان تیم‌های دسته اولی ندارد، اما تیم سختکوشی است و به راحتی شکست نخواهد خورد.

در جدول رده بندی تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۷ پیروزی، ۹ تساوی و ۱۰ شکست ۳۰ امتیازی است و در رده ۱۴ جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در آن سوی میدان نیز تیم گل ریحان البرز با ۴پیروزی ۶ تساوی و ۱۶ شکست با ۱۸ امتیاز در رده ۱۸ و انتهای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.