رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: به علت نبود واکسن کرونا ویروس در کشور وقفه‌ای در کار تزریق واکسن ایجاد شد.

سید محمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا ویروس در خوزستان بر اساس برنامه تنظیمی پیش می‌رود .

او بیان داشت: با وارد شدن اولین محموله واکسن کرونا ویروس به کشور و در یافت سهمیه استان خوزستان، مجدد واکسیناسیون آغاز می‌شود.

علوی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده فاز دوم سند ملی را اجرا می‌کنیم که بیشتر برنامه ما روی سالمندان تنظیم شده است، افزود: تزریق واکسن را از سالمندان از ۸۰ سال به بالا آغاز کردیم و درصد بالایی از آن‌ها تحت پوشش این واکسن قرار دادیم سپس نوبت به افراد ۷۵ تا ۷۹ سال رسید که کار تزریق صورت گرفت.

رییس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: با برنامه ریزی از پیش تعرف شده کار تزریق واکسن انجام شد و افراد ۶۵ تا ۶۹ سال را هم زیر پوشش واکسن کرونا قرار داده ایم که با دریافت سهمیه واکسن، تزریق آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در پایان گفت: با تکمیل واکسیناسیون گروه سالمند در استان خوزستان کار تزریق افراد ۶۰ ساله را آغاز می‌کنیم و برای جلوگیری از انتشار بیماری پوشش واکسیناسیون تا ۷۰ درصد مردم باید انجام شود که تا رسیدن واکسن‌های ساخت داخل کشور صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.