مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: واکسیناسیون کرونا ویروس سالمندان در این شهرستان همچنان در حال انجام است.

وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: بر روند تزریق واکسن کرونا برای افراد واجد شرایط این شهرستان نظارت می‌شود و از مردم تقاضا داریم که به شایعات در خصوص عوارض واکسن توجه نکرده و همکاری لازم را با کارشناسان شبکه بهداشت داشته باشند.

او بیان داشت: ادامه واکسیناسیون افراد واجد شرایط با کمک پزشک، ماما و بهورز در روستا‌های کفت گله و باپیر جعفرقلی انجام شد و با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان اندیکا جلسه بررسی روند واکسیناسیون  کرونا ویروس برگزار و در این خصوص مـوانع و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفتند.

کاضمی افزود:  ضمن بررسی درخواست‌های خرید واصله از خانه‌ها و مراکز شبکه بهداشت، در خصوص اولویت بندی جهت خرید و تامین بودجه مورد نیاز این اقلام، تصمیم گیری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و توجه به فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: ایستگاه سلامت در مسیر عشایر در حال کوچ به استان چهار محال بختیاری راه اندازی و خدمات بهداشتی، توزیع ماسک و توزیع بسته‌های مواد غذایی با همکاری شبکه بهداشت و اداره امور عشایر شهرستان ارائه گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.