انتخابات شوراها

برگزاری تمام الکترونیک انتخابات شورای شهر تبریز/ ۷۰ هزار رای اولی در استان آذربایجان شرقی

مهمترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های آذربایجان شرقی را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محمدزاده دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از پیش‌بینی ۳۴۸۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ شعبه ثابت نیز برای انتخابات شورا‌ها پیش‌بینی شده و این انتخابات در شهر تبریز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

 محمدزاده  از آمادگی کامل ستاد‌های انتخابات شهرستان‌های استان از نظر زیرساخت‌ها و تجهیزات خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، شفاف و باشکوه در استان انجام شده است.

او در خصوص نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، گفت: تمام تمهیدات لازم پیش‌بینی برای اطمینان مردم از رعایت شیوه‌نامه‌ها پیش‌بینی شده و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی همچنین آمار واجدان شرایط رای دادن را در استان سه میلیون و ۴۳ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۰ هزار نفر برای اولین بار فرصت مشارکت در انتخابات را پیدا کرده‌اند.

او با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در تبریز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: در شعب اخذ رای شهر تبریز، به جای صندوق‌های پلاستیکی، ۳ تا ۵ دستگاه الکترونیکی اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

محمدزاده گفت: احراز هویت در تمام شعب اخذ رای در سطح استان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.