تازه های اخبار انتخابات شوراها در قم؛

از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای قم تا ماشین نویسی انتخاباتی

تازه‌ترین اخبار انتخابات شورا‌های شهر و روستای قم را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  کمتر از دو روز دیگر برای تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی باقی نمانده است،در تب و تاب فضای انتخاباتی قم  هر چه به ساعات  تبلیغات قانونی کاندیدا نزدیک تر می شویم تکاپوی نامزدها و هوادارانشان در فضای حقیقی و مجازی  بیشتر می شود.

اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای قم

با توجه به نزدیک شدن به زمان تبلیغات قانونی،اسامی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم،کهک ،قنوات ،سلفچگان دستجرد  و جعفریه در پرتال فرمانداری قم به نشانی gov.ghom.ir قرار گرفته است.

طبق ماده ۷۵ قانون و ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌ی اسلامی شهرهایی که اسامی آن‌ها اعلام شده می‌توانند تبلیغات خود را از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ خرداد ماه به مدت ۷ روز انجام دهند.

آماده سازی ۳۳۰ سازه تبلیغاتی در قم برای نامزد‌های انتخابات


شهرداری قم برای تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ، ۳۳۰ سازه تبلیغاتی در مسیر‌های پرتردد شهری نصب و آماده کرده است.

به گفته مهدی کلانتر زاده،مدیر کل ارتباطات شهرداری قم  این سازه‌های تبلیغاتی شامل تابلو‌های پهن پیکر و تابلو‌های اعلانات است که نامزد‌ها می‌توانند پوستر تبلیغاتی خود را بر روی آن بچسبانند.

او همچنین از نصب ۷۷۰ سازه تبلیغاتی در جهت بصیرت افزایی و مشارکت فعال مردم در انتخابات، رهنمود‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا راجع به انتخابات و  در قالب نوشته  در سطح شهر خبر داده است.

فرصت پایانی اعتراض داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شورای روستا


هیئت عالی نظارت انتخابات شورای شهر و روستای قم اعلام کرد:داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در هیئت‌های نظارت شهرستان، ۳ روز برای ثبت اعتراض خود فرصت دارند.


در اطلاعیه شماره دو هیئت عالی نظارت انتخابات شورای شهر و روستای قم آمده است : با توجه به اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در هیئت نظارت شهرستان، داوطلبان رد صلاحیت شده می‌توانند از روز دوشنبه ۱۷ خرداد به مدت ۳ روز، اعتراض مکتوب خود را به بخشداری مربوطه تحویل نمایند.

طبق جدول زمان بندی، تبلیغات داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خردادماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

ماشین نویسی انتخاباتی

با فرا رسیدن ایام انتخابات و شور و هیجانات انتخاباتی، بسیجیان پایگاه ۱۴ شهید حاج حسین وفایی قم در  اقدامی خودجوش اقدام به ماشین نویسی نمودند.

بسیجیان پایگاه حاج حسین وفایی از پایگاه‌های تابعه حوزه شهید شیرازی با  نوشتن شعار (به نیابت از حاج قاسم رای می‌دهم) بر روی خودرو‌ها تنور انتخاباتی را گرم کردند .

در این اقدام رانندگان نیز خودرو‌های خود را با ارادت به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و در جهت تشویق مردم به حضور در انتخابات مزین به این گونه شعار‌ها کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
از مشکلات مردم روستا بگویید
آخرین اخبار