رئیس ستاد انتخابات استان قم عنوان کرد؛

۸۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در قم

سلیمان پور گفت: بیش از ۸۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در استان قم وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سلیمان پور رئیس ستاد انتخابات استان قم در حاشیه جلسه امروز شورای اطلاع رسانی (چهل و هفتمین جلسه این شورا) با اعلام اینکه بیش از ۸۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در استان وجود دارد گفت: براساس روال و تجربه برگزاری انتخابات در ادوار گذشته درصد مشخصی تعرفه اضافی به چاپ رسیده تا در روز انتخابات با مشکل چندانی مواجه نشویم.

سلیمان پور با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای و در روز رای گیری را مورد تاکید قرار داد و گفت: باتوجه به فرصت باقی مانده تا انتخابات احتمالا دشمنان شیوع بیماری کرونا را دستاویزی برای کم کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای قرار می‌دهند و لذا مردم ما باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به برخی تمهیدات کرونایی در شعب اخذ رای گفت: تمامی شعب اخذ رای شب قبل از انتخابات به طور کامل ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و با مدیریت درست شعب از ازدحام مردم در روز انتخابات جلوگیری می‌شود.

 سلیمان پور گفت: شعب اخذ رای امسال ۱۰ درصد نسبت به دوره‌های گذشته افزایش پیدا کرده و تمامی عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات و همچنین رای دهندگان از ماسک استفاده می‌کنندتا از شیوع بیماری کرونا در روز انتخابات جلوگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان از حذف اثر انگشت در تعرفه‌های انتخاباتی خبر داد و گفت: باتوجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، صندوق‌های اخذ رای با فاصله مناسب ازهم چیده می‌شوند تا شاهد تجمع پای صندوق‌های رای نباشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار