مهاجم تیم ملی کشورمان گفت : بزرگترین نعمت برای ما شاد کردن دل مردم است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی کشورمان بعد از گلزنی مقابل تیم ملی بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، بیان کرد: نیاز داشتیم با آب و هوای منامه هماهنگ شویم. می دانستیم که می‌توانیم زننده گل‌های زیادی باشیم و بحرین را شکست دهیم. ما در نیمه اول بازی را خوب کنترل کردیم و توانستیم در نیمه دوم گل‌های زیادی بزنیم. بازیکن بحرینی‌ها گفته بود که "بازیکن‌های تیم ملی ایران را کسی نمی‌شناسد".

باید در جواب او بگویم: آقای محترم، کل دنیا بازیکن‌های ما را می‌شناسند.

طارمی در ادامه تصریح کرد: به هیچ بازیکنی بی احترامی نمی‌کنم و حرف هایم را در زمین سبز می‌زنم. پشت سر هم جنگیدیم و به حق خودمان رسیدیم. خدا را شکر دل مردم کشورمان را شاد کردیم. کامبوج نسبت به عراق ضعیف‌تر است. منتظر بازی با عراق هستیم. اهل کری خوانی نیستم، اما به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


زننده گل سوم دیدار با بحرین بیان کرد: بحرینی‌ها منتظر صعود ما باشند. هدف این بود که دل مردم کشورمان شاد شود. بزرگترین نعمت برای ما شاد کردن دل مردم است. وظیفه من گل زدن و پاس گل دادن و هدف ما برافراشتن پرچم ایران است. برای بازی با عراق از مردم ایران خواهش می‌کنم حواشی را کنار بگذارند و فقط به فکر تیم ملی باشند و از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار