اولویت امانتداری در انتخابات و صیانت از آرای مردم

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، سه شنبه ۱۸ خرداد ماه خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را می‌خوانید.

امانت‌دار رای مردم در انتخابات ۱۴۰۰ هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد اظهار داشت: تکالیف و وظایف قانونی کمیته‌های تخصصی برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و قانونمدار، تبیین شده است.

پاکزاد با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات امانت‌دار رای مردم هستیم و این رسالتی بزرگ است، اضافه کرد: اینکه چه کسانی پیروز انتخابات شورا‌های اسلامی یا ریاست جمهوری می‌شوند برای ما اهمیتی ندارد و آنچه برای ما مهم است اجرای امر قانون است.

هموطنان با حضور پرشور در انتخابات، دشمنان نظام را ناامید کنند

ماموستا ابراهیم احمدنژاد امام جماعت مسجد جامع اهل سنت سیدمحمدحسینی با اشاره به اهمیت موضوع مشارکت در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای، اقتدار و عظمت ایران و ایرانی را به جهان نشان داده و ثابت خواهد کرد ملت ایران در همه حال پشتیبان نظام و آرمان‌های والا و مقدس آن هستند.

او افزود: مردم با حضور همیشگی و مقتدرانه خود در برهه‌های حساس نظیر انتخابات در طول بیش از چهار دهه اخیر همواره ترفند‌ها و دسیسه‌های بدخواهان و معاندان نظام را ناکام گذاشته و در این دوره نیز همچون گذشته پرصلابت و گسترده در انتخابات شرکت خواهند کرد.

ماموستا احمدنژاد تصریح کرد: حضور هرچه بیشتر تمامی آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای به حفظ نظام و بهبود امنیت می‌انجامد و سبب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

او با بیان اینکه وحدت آفرینی لازمه اقتدار نظام است اظهار داشت: انتخابات نمود اتحاد در کشور است و نقش آفرینی در این صحنه سیاسی و اجتماعی نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشور دارد لذا مشارکت باید پرشور و فراگیر باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.