در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، شنبه ۱۵ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را می‌خوانید.

انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای 

عارف خدرلو فرماندار مهاباد اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات، تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای قوانین آن از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی در محل شعب اخذ رای باید رعایت شود.

خدرلو اضافه کرد: ملزومات بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای تمامی شعبه‌ها پیش بینی شده است و مسئولان برگزاری تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی مردم با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رای به طور دقیق و کامل به کار خواهند بست.

انتخابات در مهاباد زیر نظر ۶ کمیته تخصصی برگزار خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: انتخابات ۲۸ خرداد در این شهرستان زیر نظر ۶ کمیته تخصصی در قالب ستاد انتخابات برگزار می‌شود.

سلیمان پاکزاد افزود: تکالیف و وظایف قانونی این کمیته‌های ششگانه برای برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و قانونمدار، تبیین شده است.

او ادامه داد: این کمیته‌ها شامل تبلیغات، اطلاع رسانی و فضای مجازی، فناوری اطلاعات، دستورالعمل‌های بهداشتی، حراست و استعلامات، پشتیبانی و اجرایی و نیز امنیتی است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.