یک دیپلمات روس اعلام کرد تحریم‌های آمریکا و سایر کشور‌های غربی علیه روسیه، برای همیشه باقی خواهند ماند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر پانکین، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو از هیچ کسی برای لغو تحریم‌ها درخواستی نداشته و برای این کار متاسف نیست.

وی امروز دوشنبه در جلسه مجلس عوام گفت: تحریم‌ها علیه روسیه در اقدامات قانونی کشور‌های غربی گنجانده شده است و برای همیشه ادامه خواهد داشت. روسیه در حال آماده شدن برای قطع ارتباط از سیستم‌های پرداخت است.

پانکین اظهار کرد: بگذارید واقع بین باشیم. تحریم‌ها در بسیاری از اعمال حقوقی آمریکا و سایر ایالت‌ها گنجانده شده است و لغو کردن آن‌ها غیرممکن است. همه آن‌ها غیرقانونی هستند، بدون هیچ مدرکی به بهانه‌های مختلف اعمال شدند.

این دیپلمات روس تاکید کرد واضح است که ما از کریمه دست نخواهیم کشید. اگر کریمه بخشی از روسیه باشد، ما همیشه تحت تحریم خواهیم بود و ما باید واقع بین باشیم.

پانکین همچنین اشاره کرد: در صورت اعمال تحریم‌های جدید ضد روسیه ، مسکو نیز مجموعه اقداماتی را برای پاسخ به آنها،  آماده کرده است. هنگامی که ما در مورد اقدام علیه محدودیت‌های ضد روسی صحبت می‌کنیم، باید در عین حال به فکر آماده بودن برای تحریم‌های جدید باشیم.  

اسپوتنیک نیز امروز در گزارشی به نقل از آنتون سیلوانوف ، وزیر دارایی روسیه اعلام کرد: سهم دلار از صندوق ملی ثروت به صفر می رسد و دولت روسیه در حال آماده سازی برای انتقال نقدینگی ارزی از دلار به یورو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار