انتخابات شوراها؛

از باز شدن پای فوتبالی‌ها به تبلیغات انتخاباتی تا رونمایی از برخی لیست‌ها

مهم‌ترین خبر‌های انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های مازندران در روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تعدادی ازاعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستای مازندران در اعتراض به روند تایید صلاحیت برخی ازکاندیدا‌های شورای شهر در استان استعفا داده بودند، یک منبع آگاه اعلام کرد ابلاغ و انتشارلیست جدید افراد تایید صلاحیت شده در برخی شهر‌ها متوقف شده است.

براساس شنیده‌ها هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کشور هنوز با استعفای این افراد موافقت نکرده است.

رونمایی از لیست‌ها در فضای مجازی

لیست نهایی تأیید صلاحیت داوطلبان به فرمانداری‌ها اعلام شده است و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تا چهارشنبه ۱۹ خرداد فرصت دارند اسامی نهایی تأیید صلاحیت داوطلبان را اعلام کنند.

همزمان با اعلام اسامی در برخی شهر‌ها اسامی نهایی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در فضای مجازی نیز رسانه‌ای شد کاربران با انتشار فرم شماره ۲۸ وزارت کشور اسامی افراد را اعلام کردند مثلا در فضای مجازی شهرهای کتالم و ساداتشهر این تعداد  ۱۸ نفر و در سلمانشهر ۱۳ نفر اعلام شد.

تایید صلاحیت ۱۵۸ داوطلب شورای شهر‌های آمل
شریعت فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه از مجموع ۲۰۴ نفر ثبت نام شده در نهایت ۱۵۸ نفر تایید و ۴۶ نفر رد صلاحیت شدند، گفت: داوطلبان معترض در این مرحله می‌توانند در دو روز مهلت تعیین شده، شکایتشان را به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.

او افزود: در رد یا تایید صلاحیت کاندید‌های شورای اسلامی شهرآمل و ۵ شهر دیگر این شهرستان هیچ اعمال سلیقه‌ای از سوی هیات اجرایی یا هیات نظارت شهرستان نبوده است.

باز شدن پای فوتبالی‌ها به تبلیغات

رسانه‌های مجازی فعال در بخش ورزش برخی شهر‌ها فرصتی را در اختیار کاندیدا قرار دادند تا برنامه هایشان را در بخش ورزش برای ورزشدوستان بیان کنند و به سوالات پیرامون ورزش پاسخ دهند.

اهالی ورزش این شهر‌ها درنهایت لیستی از بین کاندیدایی که بهترین برنامه‌ها را برای توسعه ورزش دادند اعلام می‌کنند.

خبر بروزرسانی می‌شود ...

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.