رونمایی از OnePlus Nord CE در آینده نزدیک

اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر از رونمایی گوشی موبایل OnePlus Nord CE قرار است در ۱۰ ژوئن می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت gsmarena؛ گوشی موبایل هوشمند OnePlus Nord CE ۵G در ۱۰ ژوئن امسال قرار است رونمایی شود، همچنین عرضه و فروش آن نیز از ۱۶ ژوئن آغاز خواهد شد و کارشناسان نیز قیمت این تلفن همراه هوشمند را  در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند.

تلفن جدید Nord شرکت OnePlus قرار است با قیمت ۲۲۹۹۹ INR (حدود ۳۱۵ دلار) به بازار عرضه و ارائه شود که البته دارای برخی تخفیف‌ها خواهد بود و به واسطه این تخفیف‌ها، قیمت گوشی موبایل نیز کمتر می‌شود.

گوشی موبایل OnePlus Nord CE چه مشخصاتی دارد؟

رونمایی از OnePlus Nord CE در آینده نزدیک

انتظار می‌رود نسخه Nord Core Edition نسخه کمی کوچک‌تر از Nord اصلی باشد و به همین دلیل شاهد یک گوشی دوربین سه گانه خواهیم بود که سنسور ماکرو به احتمال زیاد در این گوشی موبایل از بین رفته است، در حالی که دستگاه با این لنز برای گرفتن عکس‌های پرتره بهتر می‌تواند عمل کند.

اکنون سندی از بانک HDFC در وب سایت OnePlus India منتشر شده است که کاربران در صورت خرید تلفن هوشمند "OnePlus Nord N۱"، واجد شرایط دریافت تخفیف ۱۰۰۰ INR از قیمت INR۲۳، ۰۰۰ خواهند بود.


بیشتر بخوانید


کارشناسان اطمینان دارند که قیمت این دستگاه در بازار ۲۲۹۹۹ INR خواهد بود، چراکه OnePlus Nord در هند در حال حاضر با قیمت ۲۴۹۹۹ INR عرضه می‌شود. با این حال باید منتظر بود و دید که قیمت این گوشی در سایر کشورهای جهان به چه صورت خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار