اعضای تیم کشتی آزاد به عنوان آخرین تیم وارد دهکده بازی‌های المپیک توکیو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کشتی ایران در مجموع دو رشته آزاد و فرنگی با ۱۱ نماینده راهی بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو خواهد شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان که آخرین مسابقه جهانی پیش از شیوع کرونا بود، موفق شد توسط رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کند. این تیم در مسابقات گزینشی آسیایی نیز توسط امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵، یونس امامی در ۷۴ و محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم سهمیه گرفت و سهمیه‌های تیمش کامل شد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان هم در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ توسط علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلو، محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلو و امیر قاسمی منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم سهمیه گرفت و با محمدرضا گرایی در ۶۷، حسین نوری در ۸۷ و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلو راهی مسابقات گزینشی آسیایی شد که توسط گرایی و ساروی سهمیه گرفت و نوری نیز از کسب سهمیه بازماند.

بنابراین گزارش، کادر سرپرستی کاروان ایران براساس برنامه روز ۲۱ تیرماه وارد توکیو می‌شود. کشتی آزاد آخرین تیمی است که ۸ مردادماه به دهکده بازی‌های المپیک وارد می‌شود.

در همین راستا کاروان ورزش ایران نیز در ١٢ گروه از ٢١ تیر تا هشت مرداد به توکیو اعزام می‌شود و اولین گروه بازگشت ١٣ مردادماه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار