در حالی که کم تر از ده روز دیگر تا شروع انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، سوال اساسی این است که آیا رئیس دولت اصلاحات بار دیگر برای حمایت از نامزدی وارد گود خواهد شد؟

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز زمان زیادی از واژه‌ای که از دهان سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات خارج شد نگذشته؛ واژه‌ای که با انتشار یک ویدئو در کل کشور چرخید و آینده چهار ساله‌ دیگری را برای تمام جنبه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی کشور رقم زد و دولت تدبیر و امید را در مسیر هشت ساله شدن قرار داد.

واژه‌ای که تنور کارزار سیاست را داغ کرد و روحی پر نشاط بر جریان مناظرات حاکم کرد. پیامی کوتاه که برگ برنده بازی را به دست اصلاح طلبان داد. ماجرا به سال ۱۳۹۶ و در جریان دور دوم ریاست جمهوری حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برمی گردد، سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات با انتشار ویدئویی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد؛ وی در این پیامِ ویدیویی از مردم خواسته بود تا به حسن روحانی رای بدهند و در این پیام  تَکرار کرده بود که به روحانی رای بدهید. در نهایت هم حسن روحانی رای آورد و از پلکان اقبال مردمی آسانسوری بالا رفت و بر مسند ریاست جمهوری تکیه زد.  

خاتمی در جریان انتخابات نقش به سزایی در پیروزی چهره‌های نزدیک به خود ایفا کرده است. او پیش‌تر در جریان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، در یک پیام ویدئویی شهروندان ایرانی را به رای دادن به فهرست انتخاباتی مورد حمایت اصلاح طلبان موسوم به "فهرست امید" تشویق کرده بود.

آیا تَکرار خاتمی تِکرار می‌شود؟

اما هم اکنون با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ورود دو چهره اصلاح طلب به نام‌های «محسن مهر علیزاده و عبدالناصر همتی» رایزنی، مذاکرات و صحبت‌های درِگوشی پیرامون حمایت جبهه اصلاح طلب از این دو نماینده بیش از پیش به گوش می‌رسد. سخنانی شنیده و ناشنیده از اینکه آیا خاتمی بار دیگر تَکرار خواهد کرد؟

آیا خاتمی تَکرار می‌کند؟

محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران و فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت جبهه اصلاح طلب از عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: نامزد جناح اصلاح طلب عبدالناصر همتی است، ولی از آنجا که نمی‌خواهند روی او ریسک کنند، اینکه همه جبهه اصلاح طلب او را بپذیرند با ریسک همراه است.  

کوشکی در ادامه بیان کرد: همتی تمام ویژگی‌هایی که اصلاح طلبان می‌خواهند را دارد، ولی نکته این است که تمرکز بیش از دو دهه‌ای همتی بر مناصب اقتصادی، باعث شده بخش تندروی اصلاحات فکر کند که نمی‌تواند تسلط کافی در حوزه سیاست داشته باشد و به همین دلیل گزینه خوبی برای جبهه اصلاح طلب محسوب نمی‌شود.  هر چند بخش‌هایی از اصلاح طلبان به همتی به عنوان گزینه اصلی نزدیک شده اند و حتی نامزدی همتی را پذیرفته و در حال حمایت از او هستند.  

آیا تَکرار خاتمی تِکرار می‌شود؟

محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نیز در این باره گفته است که قطعا آقای خاتمی از جمع بندی نهاد اجماع ساز حمایت می‌کند و پیش بینی من این است که جمع بندی بر سر آقای همتی خواهد بود، زیرا تجربه موفق تری دارد.

سید محمد خاتمی مستقلا اظهار نظر نمی‌کند

محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان در دولت روحانی و فعال سیاسی اصلاح طلب هم درباره راهبرد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای حمایت از محسن مهرعلیزاده یا عبدالناصر همتی گفت: اصلا خبری از حمایت جبهه اصلاحات از مهر علیزاده یا همتی نیست. در اینکه جبهه کارگزاران اعلام کرده از همتی حمایت می‌کند باید به این نکته توجه کرد که حزب کارگزاران یک حزب از بدنه اصلاح طلبی است و البته کلیه حزب کارگزاران هم از همتی حمایت نکرده‌اند، بلکه فقط دبیرکل حزب کارگزاران از همتی حمایت کرده است.  

خباز ادامه داد: بر اساس آنچه من اطلاع دارم خاتمی تصمیم حمایت از این دو نامزد را بر عهده جبهه اصلاح طلبان گذاشته است و خودش راسا ورود نخواهد کرد.

آیا تَکرار خاتمی تِکرار می‌شود؟

خاتمی این‌بار برای چه کسی تَکرار می‌کند؟!

با وجود اینکه گمانه زنی ها درباره حمایت خاتمی از یکی از دو نامزد اصلاح طلب بالا گرفته است آنچه از شواهد و قرائن، گذشته تاریخی، تجربیات تلخ، پشیمانی ها و ... در سبد رای اصلاح طلبان مشاهده می شود و با توجه به اینکه زمان اندکی در اختیار اصلاح طلبان مانده، گویا تاریخ بار دیگر تکرار نخواهد شد و دو نامزد اصلاح طلب با کوله بار خود باید رای کارگزاران انتخابات شوند، نه حمایت دیگران. 

زهرا قاسمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
دکتر سید ابراهیم رئیسی خردمند بصیر عادل با تجربیات بسیار ارزنده و خوب در قوه قضائیه انشاءالله و به حول قوه الهی خداوند جل جلاله به نفع دکتر سعید جلیلی خردمند بصیر عادل توانمند با تجربیات بسیار خوب بروند کنار و به سنگر ریاست جمهوری را به برادر جلیلی لایق و شایسته بسپارند و خودشان در سنگر بسیار حساس حیاتی قوه قضائیه بپردازند و دفاع جانانه کنند در آن سنگر دکتر جلیلی هم انشاءاله با رای حداکثری ملت مستضعفین بشوند رئیس جمهور محترم ایران اسلامی و اعضای کابینشون را هم از دکتر زاکانی و دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر رضایی و دکتر سعید محمد و دیگر نخبگان از جناحهای دیگر ائتلافگری و تعامل کنند و کابینه دولتی با برنامه های مختلف جهشی و پرقدرتی را تشکیل دهند و به صورت جهشی هر سه قوا کشور را به سوی هرآنچه بهترینهای حقوق بشرانه انسانی و اسلامی عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف است را سوق دهند این نظر بنده حقیر فقیر مستضعف کمترین بی سواد عوام الناس است در رای گیری 28 خرداد ماه 1400 چرا که همان اقتدار و خردورزی و عدلی که آیت الله رئیسی دارند جناب دکتر جلیلی هم دارند و ایشان بنظر بنده حقیر در پست ریاست جمهوری از تجربیات بهتری بهرمند هستند ولی در عوض سنگر بسیار حساس قوه قضائیه هم از آن طرف خالی از فرد توانمندی همچون سید رئیسی نمی ماند و سه قوا متحدانه و یکپارچه کشور را بپیش می برند به صورت جهشی فقر و حقارت و فلاکت و بدبختی و گرانی و تورم مالی اقتصادی مردم را هم کاملا حل و فصل و برطرف می کنند و ایران اسلامی عزیزمان را به قله های عزتمندی و شکوه و عظمت مقتدرانه قدرتمندانه می رسانند و یاس نا امیدی و سرخوردگیها و فقرها و درماندگیها و ناکامیها را با اصلاح قوانین دست و پا گیرهای مندرآوردی غلط منسوخ شده به امید و نشاط و آزاد شدن همه پتانسیلهای منجمد شده همه ضرفیتهای موجود انسانی و غیر انسانی شور و نشاط و ثبات و امید را در دل همه ملت ایران اسلامی زنده می کنند و به صورت خودکار وقتی صحنه را فاسدین و فاسقین دشمنان خائنین داخلی این چونین ببینند خودشان از صحنه های رو زمینی و زیر زمینی مخفیگاهاشون مجبورند فرار کنند چونکه خوب می دانند که اگر گیر کنند و بخواهند بمانند و به شامورتی بازیهاشون ادامه دهند جایگاهشان زندان و به جرم خیانات پی در پی به ملت و کشور ایران اسلامی مظلومین سرافرازان عزیزمان اعدام خواهند شد و به زباله دان تاریخ بشری جهنم اسفل سافلین انداخته خواهند شد . و من الله توفیق برای جمیع ملت خردمندان آزاده اندیشان عادلین ایران زمین . چو ایران نباشد تن من مباد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد:
نهایت امر جناب دکتر سعید جلیلی و دکتر محسن رضایی دکتر زاکانی دکتر قاضی زاده هاشمی خردمند بصیر با برنامه عادلین هم اگر آیت الله دکتر سید رئیسی کنار نرفتند به نفع دکتر جلیلی دکتر سعید جلیلی و دکتر محسن رضایی دکتر زاکانی دکتر قاضی زاده هاشمی به نفع دکتر سید رئیسی خردمند عادل بصیر کنار روند و همه ملت مستضعفین در روز 28 خرداد ماه 1400 یوم الله مستضعفین به آیت الله دکتر سید رئیسی خردمند عادل بصیر ائتلافگرای تعاملگرای اعتدالگر رای خواهیم داد و همه آن چهار نامزد محترم دکتر سعید جلیلی و دکتر محسن رضایی و دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر زاکانی محترم و خردمند عادلین با برنامه های کاربردیشون در کابینه دولت سیزدهم آیت الله رئیسی با رای اکثریت ملت مستضعفین یکپارچه جای خواهند گرفت برای پیشبرد جهشی دولت سیزدهم انقلابی نظام مقدس مردمی جمهوری اسلامی ایران اسلامی عزیزمان حالا باید دید تا روز انتخبات چه شخصیتهایی به نفع یکدیگر کنار می روند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۲۱:۲۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
چه همه دکتر !
این همه دکتر در یک دولت چی می شه !
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۱۸:۳۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
چه خاتمی (اصلاح طلب / چپ) چه احمدی نژاد (اصول گرا / راست) چه هاشمی و روحانی (کارگزاران / میانه) چه رئیسی و زاکانی و جلیلی و قاضی زاده و رضایی و همتی و مهرعلی زاده (چپ و راست) روزگار کشور همین خواهد بود و بدتر !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دوستان و برادران و خواهران انقلابی و ایران دوست و میهن پرست / با اینکه شخصا طرفدار اقای جلیلی بوده و هستم اما به دلیل اینکه رای ها شکسته و پراکنده نشه و برای قطعیت در پیروزی و تمام شدن این هشت سال جهنمی همه باید به اقای رییسی رای بدیم تا امثال همتی و مهرعلی زاده با دروغ و رای سازی کاذب از طرف دولت فعلی نتونن حرکتی بکنن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۱۸:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
به همین امید باشید که هشت سال آیندهء بهشتی آغاز شود!
Argentina
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خدایا خودت هوای مردم و هموطنامو داشته باش دیگه نمیتونن تحمل کنن خودت کمکشون کن
Argentina
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خدایا خودت هوای مردم و هموطنامو داشته باش دیگه نمیتونن تحمل کنن خودت کمکشون کن
France
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خدا نکنه تکرار بشه که دوباره ایران در تنگنا قرار خواهد گرفت و وضعیت ازاینی که هست بدتر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
چندتا استاد بی طرف بصورت شفاهی و پخش زنده از رئیسی امتحان بگیرن ببینیم واقعا دکتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
به کوری چشم تو بله هست ولی ما برای اثبات بدمون نمیاد همزمان از رئیسی و همتی و حسن جونتون باهم تست بگیرن .چطوره
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
آقای مهرعلیزاده که به مدرک آقای رییسی گیر داده، خودش تحصیلات دکتری تو هلند رو ناتموم گذاشته.
Germany
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
چون بیشتر مسئولین اول مسئول شدن بعد دکتر شدن این شبهه رو بوجود میاره دانشگاه ها همینطوری عشقی یک مدرک خوشگل دادن تا مدیران دانشگاه همیشه در پست خودشون باشن ما تو دانشگاه خودمون طرف مدیر بانک بود استادها بدون اینکه طرف سر کلاس بیاد همیشه هواش داشتن پایان ترم جلوی چشمای خودم کمکش میکردن راحت درسهاش با نمره بالا پاس کرد بدون اینکه لای کتاب باز کنه این یک مدیر بانک بود حالا فکر کنید طرف از مقامات کشور هم باشه یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
لطفا به آقای رییسی بگید دکتر رییسی تا چشم اون مهر علیزاده دروغگو با اون مدرک نداشته اش در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خودتون کارای خودتونو کم‌ کم رو میکیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خاتمی محبوبترین رییس جمهور هست ولی امسال بعید میدونم حمایت کنه. ولی حیف شد خاتمیوخیلی ازادی میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اگه ازادی به سرلخت بیرون اومدن و ولنگاری ما ترجیح میدیم چرخ زندگی مردم بچرخه ولی با حجاب بیایم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
شما آزادی را در برابر اشتغال ، ازدواج ، پیشرفت و از همه مهمتر راست دستی را در مقابل فساد ببین
آزادی به چه دردی میخوره وقتی جون کار نداره درآمد نداره تا بتونه باهاش خوش بگذرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خودش هم بیاد رای نمیای چه برسه به نوچه هاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
به والله قسم اگرخاتمی همین الان نامزدریاست جمهوری بود با اختلاف حتی بیشتر از حماسه دوم خرداد برنده بودتنها رییسی که فساد مالی نداشته
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۲:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
قسم جلاله خوردن تو طیف شما اصلاحاتی ها یه موضوع کاملا عادی.ا خدا بترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
فسادش را کار ندارم بماند
اول شعار گند فرزند کمتر زندگی بهتر از دولت این خاتمی شروع شد
دوم این آقا در ظاهر تحصیلات حوزوی داره و لباس روحانیت می پوشه اما تصاویرش با افراد موهن به پیامبردر خارج کشورمنتشر شده و موجوده
ضمنا از دستش هم برای لمس خانم ها در مراسم مختلف زیاد استفاده کرده اگه یکی دو بار بود عیبی نداشت ولی وقتی تکرار میشه خوب یه جای کار ایراد داره
این را به خاطر اینکه خیر سرش روحانیه گفتم اگر یه فرد عادی بود که اینقدر به چشم نمی آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دنیا وحاج مخسن رضایی ب امید موفقیت حاج محسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دنیا وحاج مخسن رضایی ب امید موفقیت حاج محسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دنیا وحاج مخسن رضایی ب امید موفقیت حاج محسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بستگی داره دستور چی باشه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دستور، حضور حد اکثری در میدان رای دادن در انتخابات است. چشم حاج قاسم ها به حافظان حرم اصلی یعنی جمهوری اسلامی است زیرا اگر این حرم حفظ شد سایر حرم ها می ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دستور این طیف از خارج ایران صادر میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خاتمی در گناه و جرم تمام خسارت ها و ضربه هایی که این دولت به مردم زده شریکه و همراه اون باید محاکمه بشه البته وزرای این دولت اکثرا وزرای دولت خاتمی بودن و
به معنای واقعی کلمه تکرار شد
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۸:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
یا خدا نههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
تکرار بی تکرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
یک دروغی سر زبانها افتاده که دائم مثل تهمت های مناظرات تکرار می کنند همونهایی که با وعدهای دروغ و آزادیهای پوچ رای دادن و رای گرفتن، الان فهمیدن این وعدها کارساز نیست، ملت فهمید، تزویرها تمام شد، رای نمی آرن، رای را تحریم کردند که از طرفی با رای باطل و از طرفی تحریم رای، مملکت را به بنبست بکشند که «نگذاشتن، اختیار نداریم و نداشتم، نمی شود، اصلا تو این مملکت نمی شود» پس نه رای مفید است نه رئیس جمهور ، تا خون شهدا را پایمال کنند و نظام ایران را به زانو در بیارن، ماله به ناتوانی خود بکشند
آن دروغ این است: «از قبل انتخاب شده است» یادمان نرفته برای به کرسی نشاندن رئیس جمهور باطل خود چه دستپایی زدند و خلاصه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خداباماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
یبار که بیچاره مون کرد کافیه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خدایی من حذبی نیستم ولی کشورم رو خیلی دوست دارم. در این شرایط تنها کسی که میتونه دست دزدها رو از مال مردم کوتاه کنه دکتر رئیسی هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بنام خدا
با عرض سلام
خواهشمندم خواهران درحضورمردنامحرم ازجوراب ضخیم بجای جوراب نازک زنانه پانما در رنگ های مختلف استفاده نمایند
باتشکر
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
به خانواده محترم سلام برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
صفحه را اشتباه باز کردی
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
هنوز دعوت سال 96 خاتمی یادمون نرفت که مسبب این همه بدبختی شد راستی اگر روش شد و از کسی حمایت کرد لا اقل مردم که از این وعض ناراحت هستند به شخص مورد نظر او نباید رای بدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
توبه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اتفاقا وقتی حضرت اقا در زمان جنگ رئیس جمهور بودن نفت ۸ دلار بوده که بادرایت اداره کردن مملکت رو ونگفتن نمیتونبم بودجه نداریم یارانه ۴۵ تومانی به مردم انگار ببخشید ما گدابیم خیر به ما میدن میگفتن باره بزرگی رو دوش دولته یا حقوقها رو میخواستن کارگر کاذمند رو میگفتن بودجه نداریم اما خودشون حقوق ۴ یا ۳۰ یا۲۴ یا کمتر یا بیشتر میگیرن بورس که به مردم صرر زدن اقتصاد رو نابود کردن بانک کاسپینشون که پولهای مردم رو دولت ازش گرفت خرج کرد ورشکست کرد هنوز پول مردم بلوکه هست وبدون سود جوانان ازدواج نمیکنند تکثریت بیکار اقا زاده هاشان یا خارج درس میخونند یا همه سر کار دولتی وبچه های باند ورانتهاشون مسکن ووامها که همه میلیاردی ماا دوستانشان ووام ۱ میلیونی یارانه ای مال فقرا ومستضعفین دیگه چی بگم وووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
چون میدونن مردم قبولشون ندارن، اعلام میکنن که کاندید نداریم و ...
وقتی بدونن شرایط قبول شدن دارن میگن انتخابات، وقتی ببینن مردم دیگه قبولشون ندارن، تهمت میزنن، میگن انتصاباته، و رای ندین
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
مهم نیست لیاد دیکه مکر وحیله وحناشون رنگ نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه همتی و مهرعلیزاده شانسی برای پیروزی ندارند و حمایت آقای خاتمی هم سودی نداره بنابراین سکوت ایشون در این زمان، تصمیم عاقلانه‌ایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خوشبختانه نه متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خدا اونروزو نیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
باانداختن یکی فقرا وآواره کرد الان یکی دیگه روبندازه که همه چی تمومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
مردان میدان از جانشان برای کشور و مردم می گذرند تا آسایش و آرامش و پیشرفت نصیب کشور شود.
شیادان آدرس غلط ندهند.
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۴:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلبان را که مسبب تمام بدبختی مزدم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
فقط میدان و بیت رهبری مسبب این مشکلات هستن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اون ناشناسی که می گه مسبب رهبری و میدان بی شرف اگه میدان نبود که تو امثال تو سوراخ موش بودین خواهشا مضخرف نگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
شمایی که زدی مسبب بیت رهبر است و میدان، آگاه باش اگر رهبری و مرد میدان حاج قاسم نبود الان تو امثال تو با این افکار کپک زدتون الان باید به داعش میگفتی خان دایی، یه خونه تکونی لازمه تا از دست امثال تو راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلبان همیشه با دشمن ها صدا میشن
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خاتمی عاقل تر از اونه که تو این شرایط خودشو قاطی این انتصابات کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
هر وقت مردم کاندیدتو قبول دارن انتخاباته، هر وقت قبولش ندارن انتصاباته؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خاتمی اگه عاقل بود پشت کلید درنمیومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
از کاندیدها سوال شود نظرشان در مورد از جا افتادگان سهام عدالت چیست ، آیا اعتقادی به دادن سهام به آنها دارند یا نه ، اگر بله است بفرمایند از کی این کار را خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
از کاندیدها سوال شود نظرشان در مورد از جا افتادگان سهام عدالت چیست ، آیا اعتقادی به دادن سهام به آنها دارند یا نه ، اگر بله است بفرمایند از کی این کار را خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
در این زمانه گمشده مملکت بی ایمانی و بی صداقتی است بی ایمانی باعث این همه اختلاس و رانت و بی صداقتی هم باعث معطل کردن ۷،۸ ساله مملکت به خاطر بر جام بی خاصیت
درود بر آیت ا... رئیسی و دکتر جلیلی
United Arab Emirates
حب الوطن
۱۳:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خدا نکنه ان شاء الله،، یا امام زمان خودت کمکی بکن این بار،دررررررست انتخااااااب کنید آهااااااای ملت بیداار، ،،، رئیسی حمایت کنیییییییید،، البته چهارتای اون یکی هم خوبن، بجز همتی مهر علیزاده، ولی رئسی پخته تر هست،، ان شاء الله رئسی بشه رئیس جمهور این چهارتا بیاره تو کابینه اش میتونن همه با هم کمک کنن،،،
Iran (Islamic Republic of)
شوقی
۱۳:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه در طول ۴۰ سال گذشته مردم نشان دادن نمی تواند خوب و بد تشخیص بدت غیر از ۸۴ که آقای احمدی نژاد همفکر رهبر همیشه در صورت مشارکت گسترده اشباه کردن خدا کنه امسال اکثریت مردم با عدم مشارکت موجب انتخاب آقای رئیسی و لیست شورای شهر مورد تایید نظام کردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
همیشه مشارکت حداکثری خوب بوده و هست.
تاریخ را بیشتر مطالعه کن.
سودجویی و غرور بخاطر رای مردم سبب گمراهی برخی کاندیدا شده است.
همیشه باید عملکرد گذشته را در نظر داشت. کسی که بخاطر خدا و مردم تلاش می کند نه بخاطر قدرت فردی و حزبی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خدا نکته رییسی در بیاد اون از روحانی بدتره چرا فقط مثبت واسه رییسی فعاله ما ک بهش رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
آخه شماهافکر میکنید خیلی هستین.بدبخت ها طرفدارهای آقای رئیسی زیادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
تنها راه بهبود پایدار وضعیت اقتصادی، سیاسی کشور، برقراری سیستم جمهوریه. هر کس مردم و کشور رو در این راه کمک کنه، همه‌ باید به حرف اون گوش کنند و قدردان اون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
عجب تیکه ای انداختی حاجی خودت هم خبر نداری!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خواهشا مجلس قانونی تصویب کنه
کسی که 8 سال رییس جمهور بوده دیگه نتونه رییس جمهور بشه
مخصوصا کارمند و زیر دست اونها !!

تا 10 بشمار عمو ببینه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اگه این تکرار بشه
کشور بدبخت میشه

فقط با اومدن سید عزیز ( ابراهیم رئیسی ) کشور نجات پیدا خواهد کرد

خاتمی با روحانی هیچ فرقی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خودت بش رای بده خاتمی بدبخت خو زندون خانگیه معلوم نیس زنده س یا مرده هنو وا کنش نیستین اگ ابطو باشه اون دوتا هم روحانی بودن رییسی هم روحانی لابد اینم از اونا بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اصلا" اصلا" .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
مهم مردم هستند که به شما اقبالی ندارند و به شما رای نخواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
چرا هر جا حرف رییسی میشه گزینه منفی فعال نیس شماها هم طرفدارش هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
این یعنی چی یعنی مخواین بگین این هفت کاندیدای ریاست جمهوری همش الکی بود البته اگه خاتمی بیاد خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
مگه ممنوع تصویر نبود.هر چهارسال خبرش میشه...نه اصلاح طلب نه اصول گرا..چون فقط یارکشی و تیم بازیه.نه منافع کشور و مردم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
کاندیدای اصلاحات رد صلاحیت شده اند و نباید نامزد اجاره ای داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
پرونده قضایی داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
جناب همتی و مهرعلیزاده هم اصلاح طلبند فقط اونقدر بد نبودند که رد صلاحیت بشن بخاطر همین جامعه اصلاحات نمیتونه بهشون افتخار کنه. اصلاحات برای مظلوم نمایی به کشته نیاز داره نه سرباز زنده!
شرافت را بجویید
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۰:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی،وقتی نفر اول اصلاحات لیسانس فلسفه داشت و دکتر خطاب می شد باید به سواد این افراد شک کرد و القابشان را جدی نگرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
حمایت هم کنه تاثیری نداره و مردم به مسببان وضع امروز (دلار 7 برابری خودرو 7 برابری ...) رای نخواهند داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
احسنت! حرف دل ما رو زدی.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۳:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
فکر میکنید با اومدن آقای رئیسی دلار میشه 4200 تومن ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خانمی روحانی ای فرصت طلب و راحت طلب است که به هیچ وجه حاضر به تحمیل کوچک ترین هزینه برای اسلام و نظام و کشور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خدا میدونه پشت نقابشون چه چهره ای دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خوشم نمیاد از خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۸:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
نظر تو اصلا مهم نیست . اینم بدون که خاتمی تنها رییس جمهوری بوده که وقتی ریاست جمهوریش تمام شد اصلا بدهی نداشت . نظرتا واسه خودت نگه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
محمد خاتمی با دخالتهای بی جایش در انتخابات شورای شهر ، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری هزینه های کمر شکنی بر کشور و نظام و مردم وارد ساخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
درسته
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۰۹:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
دور از انصاف است اگر یادمان برود که دوران خاتمی هرگز تکرار نمی‌شود دورانی که کشور را با نفت هشت دلاری اداره می‌کردند واقعا دولت و تیم کار کشته ای بودند.
خداوند همه خدمتگزاران نظام را از گزند دشمنان محفوظ بدارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خدمتگزاران نظام!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
هشت دلار آن زمان معادل هشتاد دلار حالا بود . در سال 1375 یک کفش از انگلیس برایم آوردن آنجا 50پوند ریده بودندهمین حالا آنجا 200پوند است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
ملک محمد خاتمی سمبل ریا و فریب است او هم می خواهد با تکرار می کنم هایش این افراد بی کفایت و تشنه قدرت را بر مملکت مسلط کند و هم طوری رفتار کند که مسئولیت بی کفایتی کسانی ک با تکرار می کنم های او فاجه بار آوردند بر عهده نگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خدابیامرزد آقای هاشمی.محمد خاتمی وحسن روحانی مردم بیدارهستن.اول اینکه کارنامه دولت روحانی ووعدهای کلید بهشت اشتغال.کارانه.لغو کلیه تحریمها.وهزاران وعده که مسند همه مردم دارن.ومردم مخصوصا جوانان ودانشگاها واهالی روشنفکر را از صحنه انقلاب محو کرد ودوم اینکه خیلی باهوشتر از این هستن که علنی حمایت کنن چون میدونن دیگه پایگاه در بین مردم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
عزیزم قیمه ها رو نریز تو ماستا...
کارانه وعده ی قالیباف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خود خاتمی چه گلی بر سر مردم زده که نوچه هاش بخوان انجام بدن مردم رو چی فرض کردن که گول وعده و مظلوم نمایی اینها و تهمتهای الکی اینهارو به دیگران رو باور می کنن
Canada
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
نه .دیگه این کلک ها جواب نمیده
ملت دست همه را خونده اند
ان دفعه با شایعات کانالهای معاند که
اگر به رییسی رای دهید ....پیاده رو ها را جدا خواهدکرد
و باعث شدند .روحانی رای اورد
دیگه تکرار نخواهد شد
ملت خیلی هوشیار شدند که نمیتوانند نامزدی بدون برنامه رای بیاورد
ملت برای کوری چشم دشمن باید همشون رای دهند
به کسی که صداقت دارد.دلسوز است .مردمی است
گوش شنوا دارد .
حکومت را خاله بازی نمیکند و همه هم حزبی ها ناکارامد را دور و ور خودش جمع کند .مثل دولت روحانی
فقط هوشیار باشید .
به رییسی رای دهید .قبل تحقیق و تفحص توسط خودتان
نگذارید حکومت دست نااهل بیفتدد
که همان اش و همان کاسه میشه و
چیزی تعییر نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
مردم فهیم اند و در زمینه سیاست دیگر بازی نمیخورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
فاتحه ی اصلاحات خوانده شده خودتون رو اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
چرا میگی خاتمی چرا نمیگی فساد چرا نمیگی گرانی چرا نمیگی روحانی !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خاتمی بایددرپیشگاه عدل خداوندپاسخگوی تکرارخودباشدپاسخگوی فتنه ۸۸باشدپاسخگوی حرکت خزنده وآرام وپشت پرده به سمت پرتگاه مشگلات اقتصادی فرهنگی سیاست خارجی اجتماعی اش دردولت اصلاحات باشدآنجادیگرتکراروجودندارداگرپاسخی نداشته باشدکه نداردباید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
همه باید درپیشگاه خداوند پاسخگو باشند. ولی نتیجه اونچیزی نیست که شما دوست دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
کاشکی دهانش بسته بمونه و محض رضای خدا حرف نزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
حرف هم بزنند و حمایت کنند مطمئن باشید اتفاقی نمی افتد، مردم دیگر مردم سابق نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
درود بر خاتمی...
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۱۸:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
زنده باد خاتمی . زنده باد خاتمی
Iran (Islamic Republic of)
بیسوادبی شناسنامه
۰۹:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
با این حرفت معلوم د که بی سواد بی شناسنامه هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خاتمی بدبخت کجای ک بگه ب کی رای بدین معلوم نیس زنده س یا مرده
Iran (Islamic Republic of)
رضاخدایا
۰۸:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
رعیسی بهترین گزینه هست برای رئیس جمهوری بدازحاج قاسم بیشترین محبوبیت روداره ،مومن ،پاک ،ومردمی ،دلداده به اهلبیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
به رئیس جمهور جدید توهین نکن
دیوانه اونهایی هستند که این وضعو درست کردند چه با رای چه با ریاست
اونی که تو این شرائط میاد فداکاری می کنه مثل رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
هیشکیو با حاج قاسم مقایسه نکنید لطفا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اوضاع کشور اونقدر بده که فقط یک دیوانه میتونه مسئولیت این منصب را بپذیرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
از ماست که بر ماست
باز نگین جمهوری اسلامی مشکل داره مشکل از انتخاب نادرست ماست.
با شعار آزادی ازادی ازادی
اسلام بیشترین آزادی را برای ما اجازه داده از کی ازادی میخواید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
محمد ن ک مثل اینکه خیلی بهت رسیده! خوب فعلا با پولهای ملت برین استراحت تا ملت نفس بکشه لا اقل تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
محمد. ن. ک
۰۸:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اگه حمایت کند می آییم که همتی رو حداقل برای 4 سال رئیس جمهور کنیم.... همتی! همتی! حمایتت می کنیم.
البته ما ملتفتیم که چرا منتظر حمایت سید اصلاحات از کاندید خاصی، هستند..
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۱۶:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
هموطنایی که منفی دادید.من به طعنه میگم همتی.روحانی کم سفره ی ملت را خالی نکرد دوباره بیاییم به همتی رای بدیم؟؟؟؟؟استغفرالله
همتی اگه توانمند بود،تو حوزه کاری خودش 4 تا قانون به نفع ملت تصویب می کرد.بانک های تحت نظر خودش کمر ملت رو شکستند با سودهای چند ده درصدی.به سود جریمه ی دیرکرد وامها سود تعلق میگیره.اگه راست میگه سود و جریمه و تاخیر وام های مردم رو ببخشن. وقانونش کنند تا بانک ها خون ملت رو تو شیشه نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
چرا همتی نمی تواند اقتصاد را درست کند؟
چون بیش از 40 سال است منصب سطح بالای اقتصادی دارد و نتیجه عملش فقط تورم و گرانی بوده است.
چاره کار چیست؟
انتخاب فردی با کارنامه موفق در مبارزه با رانتخواری و فساد اداری
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلبان سفره های مردم وحسابهای مردم وجان مردم را الحق خوب اصلاح کرده اند ودیگه چیزی نمونده اصلاح کنند فعلا برن مرخصی تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
برن مرخصی تا ابد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
آقا یکی مثل رئیسی رو میخواد که مردم از فشار اقتصادی راحت بشن

وگر ۱۰۰ تا خاتمی فدای یک تار موی مستضعف ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
آقا هم یکی رو میخواد نخبه،باهوش و تلاشگر و کاری باشه همچون رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور قبلا انتخاب شده. همتی ومهرعلیزاده هم فقط آوردن که نمایش تکمیل بشه.

ما که برای کمک به کادر درمان روز انتخابات درخانه میمانیم .رای بی رای خلاص.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
برای کمک به کادر درمان یا کمک به دشمنان کشورت؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه شیطان الانس وقتی خودش رای بیاره میگه انتخابات، وقتی میدونه رای نمیاره میگه انتصابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
چه سخن پوچ و مسخره ای گفتی
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۱۸:۴۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
چه تو رای بدی چه رای ندی این مملکت بدون رئیس جمهور نمی ماند !

شما بمون تو خونه یه وقت گرمازده نشی !

بی بصیرت های همیشه طلب کار
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۲۱:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
شما همون میخوای به ما کادر درمان کمک کنی مسافرت و شمال و اینور و اونور نرو برا ما خیلی کمکه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
برای کمک به کادر درمان رای بده ریشه انحصارا شکسته بشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
بعید میدونم از کسی حمایت بکنن
تبعات انتخاب این دولت برگردن ایشون هم هست .
هر چند با آقای خاتمی خاطرات خوشی داشتیم ، بر خلاف بعضی ها که ادعای آزادی میدن این بنده خدا تلاشش رو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
برو بابا
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
هیچی دیگه همتی هم رای بیاره دیگه کارمون تمومه البته تا همین الانشم تمومه چون هنوز ۲ماه از وقت ریاست روحانی مونده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اگه اراده خدا بر پیروزی جبهه انقلاب باشه، میلیون ها خاتمی هم نمیتونن در مقابل اراده خدا کاری از پیش برن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
چرا جناب همتی با خودرو شخصی وارد مناظرات نمی شود و از خودرو تشریفات استفاده می کند؟
آیا عوام فریبی دلیل آنست؟ یا دوگانگی رفتاری؟
شاید انشای مناظره سوم او درباره خودرو باشد!!!
او در صحبتهای خود از خودروی داخلی دیگر نامزدها ایراد میگیرد. این تفاخر و اشرافیگری نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
چون ماشین شاسی بلند خارجی چند میلیاردیشو درب صدا و سیما پارک میکنه برای اینه که مجبوره با ماشین تشریفات صدا و سیما بیاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
دولت خاتمی (نه دولتهای پیشنهادیش ) برا مردم بهترین دوران معیشت و زندگی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سنت اصلا قد میده اینو میگی عمویی :))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خسر الدنیا والاخره
France
ناشناس
۰۶:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
در تاريخ رئيس جمهوري بهتر از ايشون نداشتيم نميدونم چرا عده اي از محبوبيتش ميترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
شما راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
محبوبیتش توی لایک و دیس لایک نظرت موج میزنه :)))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
مردم دیگه نتیجه انتخاب حسن روحانی رو دیدند؛حمایت کنند یا نه، فرقی نداره؛ چون مردم بهشون رای نمیدن ؛پس براشون بهتره حمایت نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اصلا دفعات قبل هم رای روحانی خیلی مربوط به خاتمی و اظهار نظرش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
هااااااا. تو ایران زندگی میکنی شما؟
آخرین اخبار