مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان از افزایش ۵ برابری پهنای باند اینترنت در استان با شیوع ویروس کرونا و استفاده از ۶۳ درصد آن خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به افزایش ۵ برابری پهنای باند اینترنت در استان با شیوع ویروس کرونا و استفاده از ۶۳ درصد آن گفت: در صورت تقاضای اپراتورها آمادگی داریم پهنای باند را افزایش دهیم.

او با اشاره به حمایت از حوزه آموزش در این دوران بیان داشت: از محل اعتبارات USO اینترنت رایگان یک ساله به مدارس داده شد و مودم رایگان در اختیار مدارس شهری قرار گرفت، ضمن اینکه به روستاهای دور افتاده نیز مودم هایی از اپراتورهایی که آنتن دهی در آن مناطق داشتند اهدا شد.

صالح نساج اظهار کرد: به ۵۰۰ سرباز در خوزستان ۱۳ هزا نفر ساعت آموزش ارائه کردیم تا در حوزه فناوری و ارتباطات مهارت کسب کنند و در آینده بتوانند در این بخش صاحب شغل و درآمد شوند و بعد از ارائه آموزش خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه فاصله صنفی برداشته شده و مجوز صدور دفاتر پیشخوان از سوی این اداره کل صادر می‌شود، ادامه داد: با ارائه مجوز راه اندازی ۷۰ دفتر پیشخوان برای ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد، ضمن اینکه با صدور مجوز دفاتر پیشخوان نه تنها در ایجاد اشتغال می‌توان کمک کرد ارائه خدمات بیشتر به مردم نیز با سهولت انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.