رئیس شورای مرکزی ستاد انتخاباتی رئیسی گفت: دعوت همه مردم به شرکت در انتخابات و رعایت اصول اخلاقی مهم‌ترین دستورالعمل ستاد‌های انتخاباتی ماست.

سردار علیرضا افشار رئیس هیئت امنا و شورای مرکزی ستاد انتخاباتی مردمی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تاکید بر رعایت اصول اخلاقی در مناظرات علیرغم توهین برخی از کاندیدا‌ها و حرمت شکنی‌ها گفت: آنچه برای ما قبل از حمایت از سید ابراهیم رئیسی مهم بوده و هست مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، لذا یکی از مهم ترین توصیه‌های ما به ستاد‌های مردمی حجت‌الاسلام رئیسی تمرکز بر افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

افشار افزود: دومین مسئله ما در جریان تبلیغات انتخاباتی حمایت از سید ابراهیم رئیسی؛ رعایت حرمت‌ها و کرامت هاست؛ لذا از همه حامیان وی این درخواست را داریم که کرامت اخلاقی را در برنامه‌های تبلیغاتی خود محور قرار دهند؛ چرا که توجه به اخلاق در تمامی سطوح جامعه سبب ساختن ایرانی قوی خواهد شد و سید ابراهیم رئیسی الگوی اخلاقی در تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس هیئت امنا و شورای مرکزی ستاد انتخاباتی مردمی حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: از نظر ما انتخاباتی می‌تواند برازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی باشد که کاندیدا‌ها برای جمع کردن رای بر آرمان‌های انقلاب تکیه کنند و طبق آن به ارائه برنامه بپردازند؛ نه اینکه از تریبون ۸۵ میلیون نفری رسانه ملی با تاکتیک‌ها و تکنیک‌های عملیات روانی و شگرد‌های غیراخلاقی رسانه‌های غربی به تحریف و جنجال و تخریب پرداخته و با روش‌های نادرست برای خود جذب رای کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سایت خبری
yekjanews.ir
پوشش لحظه ای تمامی خبرها از تمام منابع خبری مهم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
رای همه امت و ملت مستضعفین بینوایان و درماندگان و تهی دستان بیکاران یارانه بگیران بازنشستگان و کارگران و کارمندان زیر خط فقر در روز 28 خرداد ماه 1400 فقط به حجت الاسلام و المسلمین آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیس عزیز و خردمند و توانمد و بصیر و عادل و ائتلافگر اهل تعاملات سازنده اعتدالگرا گره گشا مشکل حل کن راه گشا مدیر و مدبر کارآمد ارزنده نخبه با لیاقت و شایسته ضد همه مفاسد و ضد همه بی عدالتیها و تبعیضگریها است ایشان می تواند ایران را با به خط کردن همه پتانسیلها جهشی بدون هیچگونه اشتباهی با قدرت و اقتدار ملی میهنی بپیش برد و به قلهای عزتمندی و پیشرفت و سعادتمندی از هر لحاظ برساند به کوری چشم BBC رای همه مستضعفین فقط به رئیسی . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه . و من الله توفیق برای جمیع ملت مستضعفین ایران اسلامی عزیزمان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
چطور میشود رسن 15سالگی با مدرک 5ابندایی وارد حوزه شود ودرسن 20سالگی بشود قاضی؟ ایا قاضی مدرک لیسانس نمیخواهد؟ عجب مبارزه ای کنه بافسادوظلم خخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
خودگویی وخودخندی عجب مردهنرمندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
موندم این وب سایت که خودش یکی از ستادهای انتخاباتی رئیسی محسوب میشه چطوری نظرتو منتشر کرده :) حواسشون نبوده یا از دستشون در رفته :))
آخرین اخبار