رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان از بررسی نهایی برنامه‌های نامزد‌های انتخابات مجلس در حوزه بهار و کبودرآهنگ برای معرفی داوطلب این شورا خبر داد.

محمد رضا غلامی پاک رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به  برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه بهار و کبودراهنگ بیان کرد: برای این حوزه انتخاباتی کاندیدای مورد نظر شورای ائتلاف به زودی  معرفی خواهد شد.

او گفت: این شورا در حال بررسی شرایط و  برنامه های کاندیداها  جهت معرفی به عنوان نامزد از سوی شواری ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی  در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه بهار و کبودراهنگ است.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان عنوان کرد: در روز‌های آتی و بررسی برنامه و شرایط داوطلبان شواری ائتلاف نامزد نهایی خود را در حوزه انتخابی بهار و کبودراهنگ معرفی خواهد کرد.

غلامی پاک با اشاره به اعلام لیست ۱۱ نفره کاندیدا‌های مدنظر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی برای انتخابات شواری اسلامی شهر در شهر همدان بیان کرد: فهرست این شورا در سایر شهرستان‌های استان نیز اعلام شده و یا به زودی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.