آسمان استان صاف و همراه با وزش باد ملایم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: هوای همدان سه درجه گرمتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسن باقری شکیب کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲ روز گذشته بیشینه دمای استان تغییرات محسوسی نداشته است و نقشه های هواشناسی نشان می دهد دمای بیشتر نقاط استان از روز چهارشنبه ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

او افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف و بدون ابر و همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

به گفته وی آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا پایان هفته جاری صاف پیش بینی می شود و پایداری دمای هوا در این استان تداوم دارد.

وی اظهار داشت: سرعت وزش باد عصر دیروز در برخی از نقاط استان همچون همدان، قهاوند و فامنین به ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافت.

باقری شکیب گفت: برای چند روز آینده آسمان استان همدان صاف پیش بینی می شود و بر همین اساس تا پایان هفته؛ از باران خبری نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بهار با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان بودند.

وی عنوان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۲ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.