معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: ۲ نفر از فرهنگیان این شهرستان به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملایرگفت: بعد از برگزاری مرحله استانی مسابقات با حضور منتخبان تمامی شهرستان‌ها و مناطق، پنج نفر از فرهنگیان ملایر حائز رتبه‌های برتر شدند.

او افزود: در بخش فرهنگیان مسابقات قرآن و عترت، شهرستان ملایر موفق به کسب ۲ رتبه اول ۲ رتبه دوم ویک رتبه سوم شد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: از این تعداد نیز دو نفر، شامل خانم لیلا صارمی در رشته احکام و خانم حنانه رضایی‌تبار در رشته قرائت به‌عنوان نمایندگان شهرستان ملایر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

بیات ضمن تبریک این موفقیت به فرهنگیان شهرستان، بیان کرد: در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی نیز ۴۰ نفر از دانش‌آموزان ملایر رتبه‌های برتر را در استان کسب کردند.

او عنوان کرد: شهرستان ملایر در بخش دانش‌آموزی موفق به کسب ۱۳ رتبه اول، ۱۶ رتبه دوم و ۱۱ رتبه سوم در استان در رشته‌های مختلف شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ملایر با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند انس دانش‌آموزان با قرآن و اهل بیت (ع)، اظهار داشت: در مرحله آموزشگاهی بالغ بر هشت هزار دانش‌آموز، در مرحله شهرستانی بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و در مرحله استانی نیز بیش از یک هزار دانش‌آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیات ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به دانش‌آموزان و اولیا از زحمات و همراهی مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس و همکاران حوزه پرورشی اداره در برگزاری مراحل مختلف مسابقات و تلاش برای نشر معارف اهل بیت (ع) قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.